I dag er det et år siden vi fik nøglerne til vores lejlighed.
-
I dag er det et år siden vi fik nøglerne til vores lejlighed. Det hussalg var det bedste vi sådan helt generelt har gjort i nyere tid og måske den enkelte handling nogensinde, der har haft størst positiv indvirkning på mit mentale velbefindende.
-
I dag er det et år siden vi fik nøglerne til vores lejlighed. Det hussalg var det bedste vi sådan helt generelt har gjort i nyere tid og måske den enkelte handling nogensinde, der har haft størst positiv indvirkning på mit mentale velbefindende.
@infonauten At slippe af med et hus efter så lang ventetid er en lise for sjælen!
Been there, done that.
Og efter fire år er vi nu endelig klar til at eje igen, men uden have og med minimal vedligeholdelse. -
@infonauten og du har slet ikke savnet træpillefyret én eneste gang i løbet af den forgangne vinter???

-
@infonauten At slippe af med et hus efter så lang ventetid er en lise for sjælen!
Been there, done that.
Og efter fire år er vi nu endelig klar til at eje igen, men uden have og med minimal vedligeholdelse.@Ellegaarddk jeg ved ikke om vi bliver klar til at eje igen (eller kan blive godkendt til det for den sags skyld), men mindre kan bestemt også gøre det.

-
@infonauten og du har slet ikke savnet træpillefyret én eneste gang i løbet af den forgangne vinter???

@anport undskyld, jeg kunne ikke høre dig for lyden af mig, der slapper af.
-
@anport undskyld, jeg kunne ikke høre dig for lyden af mig, der slapper af.