Min hustru er sådan en, der rejser ud i verden og lærer folk at lave mad med bønner og linser.
-
Min hustru er sådan en, der rejser ud i verden og lærer folk at lave mad med bønner og linser. Hvis du er i nærheden af Langeland og har interesse for emnet, kan jeg anbefale hendes grønne bønnebogsshow.
-
Min hustru er sådan en, der rejser ud i verden og lærer folk at lave mad med bønner og linser. Hvis du er i nærheden af Langeland og har interesse for emnet, kan jeg anbefale hendes grønne bønnebogsshow.
Og biblioteker, medborgerhuse, interesseorganisationer, bridgeklubber, hvad ved jeg, hun kan hyres til at lave shows i hele landet. Også om strikkebøger, hvis det skulle være.
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
@infonauten damn en sej koni du har der!
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@infonauten damn en sej koni du har der!
@sinebastian I know. Jeg har dagligt optur over hende. Bare at hun findes.
-
@sinebastian I know. Jeg har dagligt optur over hende. Bare at hun findes.
@infonauten det er det fedeste at have sådan nogen typer i livet. Kender

-
@infonauten det er det fedeste at have sådan nogen typer i livet. Kender

@sinebastian fundamentalt skal jeg ikke bede om mere end at have sådan nogen typer i livet.
-
@infonauten Jeg er som bekendt ret langt fra Langeland, men ellers lyder det som noget der kunne have været sjovt!
-
@infonauten Jeg er som bekendt ret langt fra Langeland, men ellers lyder det som noget der kunne have været sjovt!
@Thriveth det er det! Spørgsmål er naturligvis hvad hun kan lære en veteran-vegetar som dig, men du vil nok under alle omstændigheder hygge dig.