I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS).
-
@infonauten @YongSun @fanden @alf149 @Bonescarab Tag et par dybe indåndinger og skriv et par opslag til. Så kan vi diagnosticere om du har en gaslæk eller ej.
@SorenMRiis @infonauten @fanden @alf149 @Bonescarab jeg er rørt til tårer over jeres omsorg for mig

-
@SorenMRiis @infonauten @fanden @alf149 @Bonescarab jeg er rørt til tårer over jeres omsorg for mig

@YongSun @SorenMRiis Ring til Falck. @infonauten @alf149 @Bonescarab
-

@Bonescarab @YongSun @fanden @infonauten @alf149 Gaslæk. Absolut gaslæk.
-
@SorenMRiis @Bonescarab @fanden @infonauten @alf149 *sniffle*
-
@SorenMRiis @Bonescarab @YongSun @fanden @alf149
[reklamestemme fra sen-90’erne]: NU ER DEN HER! Absolut Gaslæk 12, med alle dine yndlingsgashits! -
@SorenMRiis @Bonescarab @YongSun @fanden @alf149
[reklamestemme fra sen-90’erne]: NU ER DEN HER! Absolut Gaslæk 12, med alle dine yndlingsgashits!@infonauten @SorenMRiis @Bonescarab @fanden @alf149 en lidt oppustet reklame vil jeg mene...
-
@infonauten @SorenMRiis @Bonescarab @fanden @alf149 en lidt oppustet reklame vil jeg mene...
@alf149 @Bonescarab @infonauten @fanden @YongSun Den kommer til at flyve af hylderne! Som Hindenburg…
-
@alf149 @Bonescarab @infonauten @fanden @YongSun Den kommer til at flyve af hylderne! Som Hindenburg…
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Aj aj aj

-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten ja det er ikke så god en reklame

-
@infonauten @SorenMRiis @Bonescarab @fanden @alf149 en lidt oppustet reklame vil jeg mene...
@YongSun @SorenMRiis @Bonescarab @fanden @alf149 reklamer et jo per definition fulde af varm luft.