Endnu en uge, endnu en syv timer lang togrejse.
-
Endnu en uge, endnu en syv timer lang togrejse. For har man sagt polterabend, må man også sige bryllup.
Plus, vi skal have rejst et par havepavilloner til hos brudeparret, samt en hoppeborg og det løse

Hov, det var løgn. Vi skal kun køre fem timer med tog i dag, for vi slipper for omvejen til Stockholm. #EnGodTing!
-
Hov, det var løgn. Vi skal kun køre fem timer med tog i dag, for vi slipper for omvejen til Stockholm. #EnGodTing!
-
@folfdk Ja, så har vi resten af ugen til at puste hoppeborg op 🥳
-
Der er togbus fra Göteborg til Allingsås. Et stort skilt bag førersædet siger at vi har "Wifi ombord".
Min trætte hjerne fortsætter øjeblikkelig,
MÅåÅåNESKIN OM NATTEN 
https://mortensaftenbornholm.bandcamp.com/track/solskin-ombord
Så var den bustur ødelagt.
-
Der er togbus fra Göteborg til Allingsås. Et stort skilt bag førersædet siger at vi har "Wifi ombord".
Min trætte hjerne fortsætter øjeblikkelig,
MÅåÅåNESKIN OM NATTEN 
https://mortensaftenbornholm.bandcamp.com/track/solskin-ombord
Så var den bustur ødelagt.
@fanden de yngre generationer vil aldrig forstå hvordan det er at have dansktop indgraveret i hjernebarken mod sin vilje. Det er sådan sleeper agents aktiveres.
-
@fanden de yngre generationer vil aldrig forstå hvordan det er at have dansktop indgraveret i hjernebarken mod sin vilje. Det er sådan sleeper agents aktiveres.
@infonauten @fanden
I hear ya, jeg er samme slags.Og i dag skrev en så tu-tu-tusindben, og NU VIL DEN HELLER IKKE GÅ UD AF MIN HJERNE IGEN
-
@infonauten @fanden
I hear ya, jeg er samme slags.Og i dag skrev en så tu-tu-tusindben, og NU VIL DEN HELLER IKKE GÅ UD AF MIN HJERNE IGEN
@MThaastrup @infonauten Tak for at du gav dén videre, Mette. En smerte delt, osv

-
@infonauten Ungerne har memes i stedet. Milkshake Duck kommer at forfølge dem på samme måde.
-
@infonauten @fanden
@MThaastrup @infonauten @fanden “hva-hva-hva’for en?”

-
@infonauten Ungerne har memes i stedet. Milkshake Duck kommer at forfølge dem på samme måde.
@fanden jeg prøver nogle gange at aktivere mine ungers sleeper-funktion via gamle memes. Tror engang jeg fik en reaktion via Annoying Orange.
-
@fanden jeg prøver nogle gange at aktivere mine ungers sleeper-funktion via gamle memes. Tror engang jeg fik en reaktion via Annoying Orange.
@infonauten Gu vé hvad Snel Hest kan udløse.
-
@MThaastrup @infonauten Tak for at du gav dén videre, Mette. En smerte delt, osv

-
@infonauten @fanden Mig der ser en måge:”Du gamle mååge “… Mig der ser 3 måger: “Tre hvide måååger”…
-
@infonauten Gu vé hvad Snel Hest kan udløse.
"Hjælp mig Pia"?
Og
"Hatten er din"
Sætter sikkert også gang i et eller andet
Cc
@MThaastrup (du skal ikke snydes
)