Det er crazy at søgning på nettet bare er gået i stykker, punktum.
-
Det er crazy at søgning på nettet bare er gået i stykker, punktum. Jeg leder efter en oversigt over de bedste proteinkilder som vegetar - man kunne jo være heldig - og .... intet. Søgning kan ikke kende forskel på vegetar og veganer og giver resultater for begge, og det lidt jeg finder som ligner noget brugbart, er enten fejlagtigt eller ufuldstændigt (INGEN har f.eks. seitan med).
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt. -
Det er crazy at søgning på nettet bare er gået i stykker, punktum. Jeg leder efter en oversigt over de bedste proteinkilder som vegetar - man kunne jo være heldig - og .... intet. Søgning kan ikke kende forskel på vegetar og veganer og giver resultater for begge, og det lidt jeg finder som ligner noget brugbart, er enten fejlagtigt eller ufuldstændigt (INGEN har f.eks. seitan med).
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt.@infonauten Jep, super irriterende. Men altså, animalske produkter produceret uden slagtning - æg, mælkeprodukter/ost, bælgfrugter, grønt med højt proteinindhold.

-
@infonauten Jep, super irriterende. Men altså, animalske produkter produceret uden slagtning - æg, mælkeprodukter/ost, bælgfrugter, grønt med højt proteinindhold.

@anderslund jeg kender godt grundprincipperne, jeg vil bare gerne have tallene på.
-
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt.@infonauten så nedtur. Har tænkt mig snart at give kagi et forsøg. Hvad bruger du?
-
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt.@infonauten jeg har også forsøgt at finde ud af hvordan jeg gør 'tørrede, halverede hestebønner' brugbare. Jeg finder kun steder med tydeligt AI præg og ingen forskel på enten friske og tørre hestebønner eller ingen forskel på tørrede heste eller kidneybønner.
-
@infonauten så nedtur. Har tænkt mig snart at give kagi et forsøg. Hvad bruger du?
@siggi @infonauten Jeg har lige opsagt mit Kagi-abn. Det virkede som en endnu dårligere version af Bing end DDG er.
-
@siggi @infonauten Jeg har lige opsagt mit Kagi-abn. Det virkede som en endnu dårligere version af Bing end DDG er.
@decibyte Ouch!
@siggi @infonauten -
@infonauten jeg har også forsøgt at finde ud af hvordan jeg gør 'tørrede, halverede hestebønner' brugbare. Jeg finder kun steder med tydeligt AI præg og ingen forskel på enten friske og tørre hestebønner eller ingen forskel på tørrede heste eller kidneybønner.
@svuorela
Og tørrede heste er ikke engang vegetarisk
@infonauten -
@svuorela
Og tørrede heste er ikke engang vegetarisk
@infonauten@svuorela
Eller jo, det er de fleste heste vel. Men ikke på tallerkenen. Det må værre tørringen der gør forskellen.
@infonauten -
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt.@infonauten Det er røvirriterende. Men Fødevaredatabasen er rimeligt omfattende og burde være lødig, når det kommer til næringsindhold.
-
@infonauten så nedtur. Har tænkt mig snart at give kagi et forsøg. Hvad bruger du?
@siggi ddg
-
@infonauten Det er røvirriterende. Men Fødevaredatabasen er rimeligt omfattende og burde være lødig, når det kommer til næringsindhold.
@nerdd yes, den er et godt bud , den havde jeg lige glemt. Tak.
-
@nerdd yes, den er et godt bud , den havde jeg lige glemt. Tak.
@infonauten Velbekomme. Når de andre ikke gider, er det godt, vi kan hjælpe hinanden.
-
@decibyte Hvad går galt når du bruger Kagi? Jeg er selv meget tilfreds, især med at man kan op- og nedprioritere sider @siggi @infonauten
-
Vi finder bare noget i en bog, men manner, det er alligevel vildt.@infonauten Måske er der noget på gastrolex?
-
@infonauten Måske er der noget på gastrolex?
@malte måske, ja. Tak.
-
@decibyte Hvad går galt når du bruger Kagi? Jeg er selv meget tilfreds, især med at man kan op- og nedprioritere sider @siggi @infonauten
@malte @siggi @infonauten Synes bare det ofte er intetsigende og/eller få resultater. Især sammenlignet med samme søgning hos DDG. Måske dine interesser er bedre dækket end mine

Men jeg har heller ikke gjort alt muligt for at tune resultaterne, som du tydeligvis har. Så måske min egen skyld.
-
@malte @siggi @infonauten Synes bare det ofte er intetsigende og/eller få resultater. Især sammenlignet med samme søgning hos DDG. Måske dine interesser er bedre dækket end mine

Men jeg har heller ikke gjort alt muligt for at tune resultaterne, som du tydeligvis har. Så måske min egen skyld.
@decibyte Jeg synes også der er virkelig meget spam. Det er sjældent at jeg får resultater, hvor jeg ikke skal blokere et par sider. Indtil videre synes jeg DDG har været endnu dårligere. Oplever du at DDG har bedre resultater sådan på default? (Uden at tune resultaterne). Det er god data, når folk de spørger efter nemt gratis alternativ @siggi @infonauten
-
@infonauten jeg har også forsøgt at finde ud af hvordan jeg gør 'tørrede, halverede hestebønner' brugbare. Jeg finder kun steder med tydeligt AI præg og ingen forskel på enten friske og tørre hestebønner eller ingen forskel på tørrede heste eller kidneybønner.
@svuorela hestebønner: der står en lille smule på Linser for livet https://linserforlivet.dk/butik/afskallede/afskallede-fuego-boenner/ @infonauten
-
@decibyte Jeg synes også der er virkelig meget spam. Det er sjældent at jeg får resultater, hvor jeg ikke skal blokere et par sider. Indtil videre synes jeg DDG har været endnu dårligere. Oplever du at DDG har bedre resultater sådan på default? (Uden at tune resultaterne). Det er god data, når folk de spørger efter nemt gratis alternativ @siggi @infonauten
@malte @siggi @infonauten Ja. Og jeg synes deres DK-filter fungerer bedre. Min største anke er at DDG er gratis, så jeg er på en eller anden måde produktet.