Jeg har været til 60-års fødselsdag for en kollega - ren kvindefrokost, med nogle virkeligt seje kvinder hele vejen rundt.
-
Jeg har været til 60-års fødselsdag for en kollega - ren kvindefrokost, med nogle virkeligt seje kvinder hele vejen rundt. Jeg sad ved siden af en selvstændig kvinde som bare strålede af engagement og overskud og levet liv. Der var instant connection, følte jeg. Småberuset af højkvalitetsvin sagde jeg ved afskeden til hende at hun var virkelig skøn - og hun kaldte mig bedårende! Jeg lugter nu af den portvin jeg spildte ud over mig selv, men er på vej hjem med et kæmpe smil på læberne.
Sådan kan en lørdag også være! 🤩@tanyakaroli Vilken fin lördag!

-
@tanyakaroli Vilken fin lördag!

@Allinrep det var det virkelig 🥰
-
Jeg har været til 60-års fødselsdag for en kollega - ren kvindefrokost, med nogle virkeligt seje kvinder hele vejen rundt. Jeg sad ved siden af en selvstændig kvinde som bare strålede af engagement og overskud og levet liv. Der var instant connection, følte jeg. Småberuset af højkvalitetsvin sagde jeg ved afskeden til hende at hun var virkelig skøn - og hun kaldte mig bedårende! Jeg lugter nu af den portvin jeg spildte ud over mig selv, men er på vej hjem med et kæmpe smil på læberne.
Sådan kan en lørdag også være! 🤩@tanyakaroli "højkvalitetsvin" lyder ellers ikke som et godt ord, med mindre man er svinebonde.
-
@tanyakaroli "højkvalitetsvin" lyder ellers ikke som et godt ord, med mindre man er svinebonde.
@wolf haha, der mangler et fuge-s for at gøre det til et husdyr

-
@wolf haha, der mangler et fuge-s for at gøre det til et husdyr

@tanyakaroli Altså, nu taler vi jo om en bestand(*) fra landet, der ikke kender forskel på "en" og "et", så et enkelt 's' fra og til gør næppe nogen forskel.
(*) Svineavlerne, ikke deres svin.
-
Sådan kan en lørdag også være! 🤩Det lyder som en perfekt lørdag - spildt portvin til trods

-
@tanyakaroli Altså, nu taler vi jo om en bestand(*) fra landet, der ikke kender forskel på "en" og "et", så et enkelt 's' fra og til gør næppe nogen forskel.
(*) Svineavlerne, ikke deres svin.
Tager de så også fejl af fællesspisning og fællespisning?

-

-

Den joke er altså for ulækker, @folfdk .
Det byder mig virkeligt imod at spise mine fæller

@wolf @tanyakaroli -

@folfdk @wolf @tanyakaroli jeg mindes svagt noget med at nogle aktivister engang i 80'erne havde booket et lokale på Københavns Rådhus (tror jeg) til fællespisning. Det har ikke været sjovt at rydde op efter.
-
@folfdk @wolf @tanyakaroli jeg mindes svagt noget med at nogle aktivister engang i 80'erne havde booket et lokale på Københavns Rådhus (tror jeg) til fællespisning. Det har ikke været sjovt at rydde op efter.
@infonauten @folfdk @tanyakaroli Den husker jeg også. Det var fællespisning på Rådhuspladsen.
-
@infonauten @folfdk @tanyakaroli Den husker jeg også. Det var fællespisning på Rådhuspladsen.
@wolf @folfdk @tanyakaroli ja, det var Kulørte Klat, der stod bag, skriver @leoparddrengen (som plejer at have styr på sit shit). http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic