Lebara.dk har et mobilabonnement til 49kr/mdr.
-
Lebara.dk har et mobilabonnement til 49kr/mdr. Detaljer:
40 GB i DK, Fri Timer i DK, 10 GB i EU, 5 Timer i EU, 2 Timer til udland.Det virker ret billigt og perfekt til min mormor. Nogen grund til at undgå Lebara? #Mastohjerne
-
Lebara.dk har et mobilabonnement til 49kr/mdr. Detaljer:
40 GB i DK, Fri Timer i DK, 10 GB i EU, 5 Timer i EU, 2 Timer til udland.Det virker ret billigt og perfekt til min mormor. Nogen grund til at undgå Lebara? #Mastohjerne
Det tror jeg ikke. Jeg har ikke hørt nogle ting.
Hos Tænk får Lebara abonnementerne til 49,- og 59,- mærkaten "Bedst i test"
https://taenk.dk/test/mobilabonnementer
Måske andre på #Fælleshjerne har bekymringer.
Det eneste der står nævnt er 5G, som ikke er muligt med Lebara.
Jeg bruger selv Greenspeak og er glad for det, der er en anelse dyrere. -
Det tror jeg ikke. Jeg har ikke hørt nogle ting.
Hos Tænk får Lebara abonnementerne til 49,- og 59,- mærkaten "Bedst i test"
https://taenk.dk/test/mobilabonnementer
Måske andre på #Fælleshjerne har bekymringer.
Det eneste der står nævnt er 5G, som ikke er muligt med Lebara.
Jeg bruger selv Greenspeak og er glad for det, der er en anelse dyrere.@folfdk Tak for den - havde ikke lige spottet at det var uden 5G.
-
@folfdk Tak for den - havde ikke lige spottet at det var uden 5G.
Jeg tænker, at hvis det er til det formål du siger, så bør det være helt fint med Lebara.
Jeg har fornylig klargjort en gammel iPhone for mig mor, så hun kunne give den til en bekendt der var indlagt på sygehuset (og som kun havde en fastnet telefon).
Der valgte jeg det billigste Lebara abonnement, købte simkort direkte på en tankstation og det hele virkede indenfor et par timer (inkl reset af telefon og at undersøge hvad jeg skulle gøre
) -
Jeg tænker, at hvis det er til det formål du siger, så bør det være helt fint med Lebara.
Jeg har fornylig klargjort en gammel iPhone for mig mor, så hun kunne give den til en bekendt der var indlagt på sygehuset (og som kun havde en fastnet telefon).
Der valgte jeg det billigste Lebara abonnement, købte simkort direkte på en tankstation og det hele virkede indenfor et par timer (inkl reset af telefon og at undersøge hvad jeg skulle gøre
)Det har virket helt upåklageligt og med taletid der næsten ikke blev brugt fordi der blev ringet den anden vej (altså primært fra min mor og hendes bekendtes kæreste til sygehuset, og ikke den anden vej)
Så der blev faktisk heller ikke brugt data.
40 GB data er garanteret i overkanten, hvis man befinder sig et sted med wifi