Nej, det handler ikke om tøjvask.
-
Jeg har ødelagt min lyseblå skjorte. Jeg ved ikke hvordan, men der er en slags skyggeplet på forrest for oven - desværre ret tydelig.
Jeg har forsøgt alt den sidste uges tid - selv swarfega.
Den var ret meget Netcompany, men jeg elskede den alligevel.Øv.
Nå, men jeg har også fundet en ny blå skjorte (brugt altså! Der er tøj nok i verden, jo) på Reshopper. Knap så Netcompany i farven, lidt sjovere.Den kommer jeg også til at elske.
-
Jeg har ødelagt min lyseblå skjorte. Jeg ved ikke hvordan, men der er en slags skyggeplet på forrest for oven - desværre ret tydelig.
Nå, men jeg har også fundet en ny blå skjorte (brugt altså! Der er tøj nok i verden, jo) på Reshopper. Knap så Netcompany i farven, lidt sjovere.Den kommer jeg også til at elske.
@MThaastrup
- “Den var ret meget Netcompany”Jeg kom så selv til at tænke på min egen garderobe - nok en blanding af MySpace Toms og Hyggekrogen dot com
(Dog inklusive et par pæne skjorter, som ville/kunne blende fint ind i en dag på kontoret hos Nordea :)) -
@MThaastrup "Den var ret Netcompany"
-
@MThaastrup
- “Den var ret meget Netcompany”Jeg kom så selv til at tænke på min egen garderobe - nok en blanding af MySpace Toms og Hyggekrogen dot com
(Dog inklusive et par pæne skjorter, som ville/kunne blende fint ind i en dag på kontoret hos Nordea :))@anport Du er ikke i tvivl om, hvad jeg mener, når en skjorte kaldes for Netcompany, vel
?
-
@MThaastrup "Den var ret Netcompany"
@jwcph Men du ved udmærket, hvad jeg mener, ik'
?
-
@jwcph Men du ved udmærket, hvad jeg mener, ik'
?
@MThaastrup Jo, det holder totalt