Jeg er blevet inviteret af en kollega ind og se det nye kvindemaleri på Christiansborg.
-
Jeg er blevet inviteret af en kollega ind og se det nye kvindemaleri på Christiansborg. Her formelig vælter med skønne kvinder ude på trappen!
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Jeg er blevet inviteret af en kollega ind og se det nye kvindemaleri på Christiansborg. Her formelig vælter med skønne kvinder ude på trappen!
Der er meget fantastisk kunst på Christiansborg - man kan åbenbart komme på særlige kunstrundvisninger. Det skal jeg have arrangeret!
-
Der er meget fantastisk kunst på Christiansborg - man kan åbenbart komme på særlige kunstrundvisninger. Det skal jeg have arrangeret!
@tanyakaroli ja det vil jeg da også!
-
@tanyakaroli jeg har været på en; det kan anbefales!!!
-
@tanyakaroli ja det vil jeg da også!
@Koefoed måske skulle vi lave en mastodon-tur?
-
@tanyakaroli jeg har været på en; det kan anbefales!!!
@SorenMRiis var det om aftenen? Det mente vores omviser.
-
@Koefoed måske skulle vi lave en mastodon-tur?
@tanyakaroli en god idé omend måske lidt vanskelig i praksis. I gamle dage kunne man dog godt få twittertours stablet på benene, så måske.
-
@tanyakaroli Sidebar: "Formelig" er et fedt ord, som vi bruger for lidt
-
@tanyakaroli Sidebar: "Formelig" er et fedt ord, som vi bruger for lidt
@jwcph Ja, ikke? Jeg syntes også det lå godt i munden (dvs. det indre øre).