Nå.
-
-
@askekammer Hvis du ved hvornår du løb ved pylonerne kan jeg se om jeg har fotograferet dig tilfældigvis? Tog nogle fotos med åben bildør og måske er du på dem. Man ved aldrig.
Jeg var ved den vestlige pylon ca kl 12:42/43. Jeg løb i sort kasket, lyseblå/turkis tanktop, røde shorts og purpur sko. Det kunne være sjovt, hvis du havde noget.
-
@folfdk @askekammer @Koefoed
Det er jo ikke fordi, det er vanvittigt at have så mange ude på ruten, selv når det kun er en halv bro. Det er mest i start- og målområde, logistikken skal spille 110% (korrekt skiltning er selvfølgelig også et must, men ikke afhængigt af antal deltagere).
De gør det så heller ikke nemmere for dem selv, at det er et punkt-til-punkt løb i stedet for en rundstrækning.
@nerdd @folfdk @askekammer @Koefoed
Jeg har prøvet det, og det var en fantastisk oplevelse. Da vi kom til målstregen var folk stoppet, så man havde svært ved at komme over.
Der var så meget kø at de busser vi skulle køre tilbage med ikke kom, så køen var en km lang!
Det endte med at jeg gik til stationen, kørte med tog tilbage til lufthavnen, løb en ekstra tur op til cyklen på Amager Strandvej og cyklede hjem.
Så ja, logistikken der kan være svær
Synes stadig det er fedt at gader spærres!
-
Jeg var ved den vestlige pylon ca kl 12:42/43. Jeg løb i sort kasket, lyseblå/turkis tanktop, røde shorts og purpur sko. Det kunne være sjovt, hvis du havde noget.
@askekammer 12.42, lige før pylonerne. Men du er der ikke. Jeg har en stak fra en time inden, da jeg holdt mellem pylonerne. Jeg kom 100m på en time, tydeligvis
-
@nerdd @folfdk @askekammer @Koefoed
Jeg har prøvet det, og det var en fantastisk oplevelse. Da vi kom til målstregen var folk stoppet, så man havde svært ved at komme over.
Der var så meget kø at de busser vi skulle køre tilbage med ikke kom, så køen var en km lang!
Det endte med at jeg gik til stationen, kørte med tog tilbage til lufthavnen, løb en ekstra tur op til cyklen på Amager Strandvej og cyklede hjem.
Så ja, logistikken der kan være svær
Synes stadig det er fedt at gader spærres!
@nerdd @folfdk @askekammer @Koefoed det må have været i 2010
https://www.dr.dk/nyheder/indland/30000-loeb-over-oeresund
Hvor 30.000 løb
-
@nerdd @folfdk @askekammer @Koefoed det må have været i 2010
https://www.dr.dk/nyheder/indland/30000-loeb-over-oeresund
Hvor 30.000 løb
@kramse @nerdd @folfdk @askekammer så de havde prøvet det før. Og lavede de samme fejl i dag. Det føles dumt.
Men man jo holde fast i at det også var en god oplevelse for nogen i noget af tiden i det mindste. Og at hvis man gør det igen så er der stort potentiale for at afvikle det bedre. #jahat -
@askekammer 12.42, lige før pylonerne. Men du er der ikke. Jeg har en stak fra en time inden, da jeg holdt mellem pylonerne. Jeg kom 100m på en time, tydeligvis
-
@askekammer Ja, jeg er hjemme i Århus
-
@askekammer Hvis du er på insta kan du se mine stories fra hjemturen. Der er en del brobilleder men ingen der passer med dit tidspunkt.
Du er helt sikkert løbet forbi mig, for hele løbet kom forbi os, og jeg har ret sikkert klappet, men vi har ikke dokumentation af det. -
@kramse @nerdd @folfdk @askekammer så de havde prøvet det før. Og lavede de samme fejl i dag. Det føles dumt.
Men man jo holde fast i at det også var en god oplevelse for nogen i noget af tiden i det mindste. Og at hvis man gør det igen så er der stort potentiale for at afvikle det bedre. #jahat@Koefoed @nerdd @folfdk @askekammer
Hvis man skal sige noget, så synes jeg generelt det er blevet bedre med annoncering af den slags.
Både Royal run og Broløb bliver vist en del steder.
Ligeså med Distortion som havde sedler på alle opgange
- og det er det mindste man kan gøre.
Jeg synes jo der skal være plads til alle, og oplever IKKE at bilerne i dagligdagen levner meget til andre trafikanter.
Specielt i byerne er det en god husker, at alle 350 andre dage er der reserveret flere baner
-
@Koefoed @nerdd @folfdk @askekammer
Hvis man skal sige noget, så synes jeg generelt det er blevet bedre med annoncering af den slags.
Både Royal run og Broløb bliver vist en del steder.
Ligeså med Distortion som havde sedler på alle opgange
- og det er det mindste man kan gøre.
Jeg synes jo der skal være plads til alle, og oplever IKKE at bilerne i dagligdagen levner meget til andre trafikanter.
Specielt i byerne er det en god husker, at alle 350 andre dage er der reserveret flere baner
@kramse @nerdd @folfdk @askekammer
Principielt enig. Det dur bare ikke hvis man informerer dårligt ift en målgruppe som ikke læser danske medier.
Og det dur heller ikke hvis man ikke har ordentlig skiltning, fx “kør af her ved Ørestad, hvis du skal til lufthavnen” så folk ikke står i kø på motorvejen ved Tårnby i 4t.
Og så er det jo eneste realistiske transportvej over Øresund når man kommer fra Bornholm, og på den måde er det en stor indgriben for folk har få andre muligheder.