pyyhh, fredagen startede lidt stresset med at nå et webinar møde med SMV:Digital Rådgiver onboarding
-
pyyhh, fredagen startede lidt stresset med at nå et webinar møde med
SMV:Digital Rådgiver onboarding(hældte lige af i en brokketråd)
Pyyyh, jeg trænger til et kram og forslag til at gøre dagen bedre.
Sjovt nok ER jeg jo glad i dag, skal til 17 års fødselsdag imorgen med Natdisk dansekoncept. Det bliver 100vis af glade mennesker der hopper rundt som teenagere til funk, soul, Chaka Khan, Stevie Wonder, Earth Wind and FIRE
Nå, men musik og husk at lave backup af data, det er jo fredag!
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
-
Sjovt nok ER jeg jo glad i dag, skal til 17 års fødselsdag imorgen med Natdisk dansekoncept. Det bliver 100vis af glade mennesker der hopper rundt som teenagere til funk, soul, Chaka Khan, Stevie Wonder, Earth Wind and FIRE
uuhh det hjælper allerede med musikken! Spiller en Montmartre Natdisk playliste som spiller:
Name and Number
Song by Curiosity Killed the Cat"Hey, how you're doin'?
I'm sorry you couldn't get through
'Cause this is a message that's been recorded
Especially for you"Jeg kan specifikt huske at jeg som 18årig dansede til den på jazzhus Montmartre i Nørregade.
Læs mere om Natdisk på
https://www.natdisk.dk/om-os/Update, der er også en fin lille video https://www.youtube.com/watch?v=TrwTId8UZNk
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@kramse cyberkram ((((((Kramse)))))
-
@kramse Vidste ikke at Natdisk stadig fandtes...

-
@kramse Vidste ikke at Natdisk stadig fandtes...

@jwcph det er super populært.
Nicolai Skipper var DJ dengang i tidernes modern, jeg fandt det for hmm 5 år siden
Der er FYLDT op. Svedigt og funky!
De holder også fester i Aarhus indimellem. -
Virtuel krammer gennem cyberspace, det er også rart at brokke engang imellem og få tingene ud.
Hvad kan gøre dagen bedre?
Godt spørgsmål!
Jeg fokuserer på at få god mad i aften og finde en god film.Pga de yngste i husstanden har vi planlagt at se "The Wave (1981)" som fortsættelse af diskussionen om hvad der får folk til at gøre som de gør.
Findes på archive.org og fandt undertekster også

-
Virtuel krammer gennem cyberspace, det er også rart at brokke engang imellem og få tingene ud.
Godt spørgsmål!
Jeg fokuserer på at få god mad i aften og finde en god film.Pga de yngste i husstanden har vi planlagt at se "The Wave (1981)" som fortsættelse af diskussionen om hvad der får folk til at gøre som de gør.

godt du ikke skrev "glad film"
Den er vigtig, og i samme ombæring kan I vel skrive Christiane F på listen over Must-see film
-
@kramse cyberkram ((((((Kramse)))))
@ondekvinde tak
-
Godt spørgsmål!

-
@tofticles
Nej, det er The Wave (1981). Det var derfor jeg inkluderede årstal
Du tænker på den her (hvor der også refereres til 1981 originalen)
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wave_(2008_film)Den originale:
https://archive.org/details/TheWave1981 -
@jwcph det er super populært.
Nicolai Skipper var DJ dengang i tidernes modern, jeg fandt det for hmm 5 år siden
Der er FYLDT op. Svedigt og funky!
De holder også fester i Aarhus indimellem.@kramse Efter min tid - men jeg har da vistnok haft et par sjove aftener engang i hine forgange dage...

-
@tofticles
Nej, det er The Wave (1981). Det var derfor jeg inkluderede årstal
Du tænker på den her (hvor der også refereres til 1981 originalen)
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wave_(2008_film)Den originale:
https://archive.org/details/TheWave1981@folfdk Ohoh! Jeg synes måske det giver en anelse ekstra når den er på tysk, men jeg må da også lige have set originalen!
-
@folfdk Ohoh! Jeg synes måske det giver en anelse ekstra når den er på tysk, men jeg må da også lige have set originalen!
Nu har vi set den (på youtube, linket til archive.org så ud til at være meget dårlig opløsning)
Og den yngste har åbenbart set Die Welle (2008) i tysk og kan sige at det minder meget om det, det er også bygget over samme historie selvfølgelig.
Så ikke nødvendigvis en god idé at se den gamle version.
Den fik vi bare serveret i folkeskolen, så for de voksne var der noget nostalgi -
Nu har vi set den (på youtube, linket til archive.org så ud til at være meget dårlig opløsning)
Og den yngste har åbenbart set Die Welle (2008) i tysk og kan sige at det minder meget om det, det er også bygget over samme historie selvfølgelig.
Så ikke nødvendigvis en god idé at se den gamle version.
Den fik vi bare serveret i folkeskolen, så for de voksne var der noget nostalgi@folfdk @tofticles Jeg har aldrig set "The Wave" trods de mange artikler jeg har læst om såvel den som forskningen omkring den. Men nu bør jeg gå med på bølgen. (Jeg finder selv ud.)