Er i P1 morgen kl 7.31 og tale om den shitstorm Cybernauterne er løbet ind i i denne uge ♥️ lyt med
-
Er i P1 morgen kl 7.31 og tale om den shitstorm Cybernauterne er løbet ind i i denne uge
️ lyt med
-
Er i P1 morgen kl 7.31 og tale om den shitstorm Cybernauterne er løbet ind i i denne uge
️ lyt med
@maiathecyberwitch What!? Hvad nu...?
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@maiathecyberwitch What!? Hvad nu...?
Godt gået! En hård omgang.
Handlede om kritikken af krænkelsesparate Meme IG brugeren.
Rune Lykkeberg beskriver meget godt den dobbelt standard i er udsat for her:
-
Godt gået! En hård omgang.
Handlede om kritikken af krænkelsesparate Meme IG brugeren.
Rune Lykkeberg beskriver meget godt den dobbelt standard i er udsat for her:
@siggi @jwcph @maiathecyberwitch jeg synes også det er for dårligt med den der krænkelseskulturelle memes.
Den er ikke på fedi
-
️ lyt med
@maiathecyberwitch Wow, da en af værterne* erklærer at han ikke forstår forskellen på (edit: satiriske!) angreb på "(befolknings)grupper og privatpersoner"... Jeg ved godt det kan gå stærkt i liveradio, men det er vel en sondring som burde ligge øverst i journalistens værktøjskasse.
* Beklager at jeg ikke finder værternes navne i DRs streamingside for P1 Morgen! I det mindste bliver det på den måde ikke et direkte personangreb at "hænge ham ud" for noget han faktisk har sagt for åben mikrofon
-
@siggi @jwcph @maiathecyberwitch jeg synes også det er for dårligt med den der krænkelseskulturelle memes.
Den er ikke på fedi
-
Den er ikke på fedi
@svuorela @siggi @maiathecyberwitch Sorry, jeg fatter stadig ikke hvad det går ud på - hvad har 'Nauterne gjort & hvad er shitstormen? Hvor kan man finde mere om det, når nu man ikke hører radio
-
@svuorela @siggi @maiathecyberwitch Sorry, jeg fatter stadig ikke hvad det går ud på - hvad har 'Nauterne gjort & hvad er shitstormen? Hvor kan man finde mere om det, når nu man ikke hører radio
@jwcph @svuorela @siggi vores hjemmeside
https://cybernauterne.dk/blog/historier-om-cybernauterne-og-kraenkelseskulturelle-memes-i-medierne/ vi udgiver en podcast om det
-
@jwcph @svuorela @siggi vores hjemmeside
https://cybernauterne.dk/blog/historier-om-cybernauterne-og-kraenkelseskulturelle-memes-i-medierne/ vi udgiver en podcast om det
@maiathecyberwitch @svuorela @siggi Ah, tak - efter et besøg på IG'en konstaterer jeg at det er en bullshitstorm, håber søreme ikke I skal bruge al for meget tid på sådan noget pjat.
Jeg er faktisk rimelig træt af, at det er de værste intentioner og/eller den dårligste "journalistik", der konstant får lov at frame alle debatter & suge alles tid & båndbredde ind som et fucking sort hul.
-
@malte wow, fedt!
De skal følges!
-
️ lyt med
@maiathecyberwitch havde de deklareret vinklen på forhånd? Jeg syntes, det var hårdt at lytte til, så jeg kan ikke helt forestille mig, hvordan det var at stå midt i det. Vildt at du er nødt til at faktatjekke for dem og medbringe baggrunden for, hvorfor der blev memet med skraldespande.
-
️ lyt med
@maiathecyberwitch Shit, den passage om skraldespanden er pinlig for de værter. Det er jo decideret svært at høre på - de eneste 'argumenter' de kører på med er jo: "Jamen, synes -du- det er mobing?!" ligegyldigt hvor mange gange du forklarer, at det ikke er vigtigt, bliver de ved...