#fredagsbog “The Will of The Many” af James Islington.
-
Lydbog på engelsk, fantastisk oplæst af Euan Morton.FÆ-NO-ME-NAL.
Fantasy. Jeg tror, at hvis man er til Assassins Appretice af Robin Hobb, så er man også til The Will of The Many.
Om en prins af et erobret rige, der lever i hemmelighed blandt samfundets laveste - får mulighed for at kæmpe sig op i elitens akademi, mens der smedes rænker i kulissen.
-
Lydbog på engelsk, fantastisk oplæst af Euan Morton.FÆ-NO-ME-NAL.
Fantasy. Jeg tror, at hvis man er til Assassins Appretice af Robin Hobb, så er man også til The Will of The Many.
Om en prins af et erobret rige, der lever i hemmelighed blandt samfundets laveste - får mulighed for at kæmpe sig op i elitens akademi, mens der smedes rænker i kulissen.
Jeg har ellers forsøgt mig med læse “HHV FRSHWN - dødsknaldet i Amazonas” af Hanne Højgaard Viemose (paperback).
Hun er pisseligeglad med grammatik og struktur, hvilket gør bogen topfrustrerende at læse. Virkelig anstrengende. Jeg taber hele tiden tråden i hendes kaotiske ordspaghetti.
Så efter sådan en omgang vrøvl, er det ekstra meget en fornøjelse af finde en så enormt velskrevet og velfortalt bog som den førnævnte.
Den kommer helt sikkert til at ligge på min top-10-liste. -
Jeg har ellers forsøgt mig med læse “HHV FRSHWN - dødsknaldet i Amazonas” af Hanne Højgaard Viemose (paperback).
Hun er pisseligeglad med grammatik og struktur, hvilket gør bogen topfrustrerende at læse. Virkelig anstrengende. Jeg taber hele tiden tråden i hendes kaotiske ordspaghetti.
Så efter sådan en omgang vrøvl, er det ekstra meget en fornøjelse af finde en så enormt velskrevet og velfortalt bog som den førnævnte.
Den kommer helt sikkert til at ligge på min top-10-liste.@Trine_DK Jeg, der ellers meget sjældent hører lydbøger, lyttede til HHV FRSHWN som lydbog. Lige den var god i det format, og oplæseren gjorde det ret godt. Inkl. engelsk, islandsk, sange, remser og manglende tegn.
-
@Trine_DK Jeg, der ellers meget sjældent hører lydbøger, lyttede til HHV FRSHWN som lydbog. Lige den var god i det format, og oplæseren gjorde det ret godt. Inkl. engelsk, islandsk, sange, remser og manglende tegn.
@Trine_DK @Camlarsch Heg har lige prøvelyttet 7-8 minutter , og det lyder sørme som en ægte god oplæser
️C, en lydbogsanbefaling fra dig vægter højt
T, den er på Nota
-
@Trine_DK @Camlarsch Heg har lige prøvelyttet 7-8 minutter , og det lyder sørme som en ægte god oplæser
️C, en lydbogsanbefaling fra dig vægter højt
T, den er på Nota
@Trine_DK @ondekvinde Så håber jeg, du kan lide den! Man skal nok også gide gå ind på præmissen om, at det ikke er en traditionel bogstruktur. Men jeg kunne faktisk virkelig godt lide vilterheden.
-
@Trine_DK @ondekvinde Så håber jeg, du kan lide den! Man skal nok også gide gå ind på præmissen om, at det ikke er en traditionel bogstruktur. Men jeg kunne faktisk virkelig godt lide vilterheden.
@Camlarsch @Trine_DK @ondekvinde nu er den også på min lydbogshuskeliste på bib. Hører sjældent lydbøger men det er en god anbefaling.