Hej chatten,
-
Nu er jeg bare ærlig:
Jeg synes det er vildt ubehageligt, og jeg har før mutet folk pga cweepy profilbilleder - men jeg kan sgu ikke undvære Tofty og Kaosbaby, så what to do?@ondekvinde
Same! Jeg klikkede faktisk lidt rundt for at se, om der var en funktion til at skjule folks profilbilleder. -
Nu er jeg bare ærlig:
Jeg synes det er vildt ubehageligt, og jeg har før mutet folk pga cweepy profilbilleder - men jeg kan sgu ikke undvære Tofty og Kaosbaby, så what to do?Dette indlæg er slettet! -
Nu er jeg bare ærlig:
Jeg synes det er vildt ubehageligt, og jeg har før mutet folk pga cweepy profilbilleder - men jeg kan sgu ikke undvære Tofty og Kaosbaby, så what to do?@ondekvinde @tofticles @Trine_DK Det er da ikk' creepy, det er jo künst

-
@ondekvinde
Same! Jeg klikkede faktisk lidt rundt for at se, om der var en funktion til at skjule folks profilbilleder.@Trine_DK ooh, det ville faktisk være fedt, hvis vi kunne det!
-
@ondekvinde @tofticles @Trine_DK Det er da ikk' creepy, det er jo künst

@anport I beg to differ @tofticles @Trine_DK
-
@anport I beg to differ @tofticles @Trine_DK
@ondekvinde @tofticles @Trine_DK lige som det meste andet på internettet, er det formentlig bare en trend, som er forduftet igen om cirka 12-24 timer ...
-
@ondekvinde @tofticles @Trine_DK lige som det meste andet på internettet, er det formentlig bare en trend, som er forduftet igen om cirka 12-24 timer ...
I får lige en elefant indtil jeg finder et profilbillede igen 🥰.
-
@Trine_DK @svedigtype Ja, hvad med et par solbriller til den dame?

@ondekvinde @Trine_DK Aish, jeg havde slet ikke set jeres kommentarer, det må være gået for stærkt i mine notifikationer (tak @folfdk for lige at gøre mig opmærksom på det).
Jeg finder noget andet
, det er jo også nærmest solbrilletid! -
I får lige en elefant indtil jeg finder et profilbillede igen 🥰.
@tofticles @anport @ondekvinde @Trine_DK Og jeg havde altså overhovedet heller ikke set den her tråd før nu ...
(apropos).Men det kunne være en velkommen feature at kunne skjule folks profilbilleder, for man ved jo aldrig hvad folk kan finde på ... folk som mig, åbenbart

-
@ondekvinde @Trine_DK Aish, jeg havde slet ikke set jeres kommentarer, det må være gået for stærkt i mine notifikationer (tak @folfdk for lige at gøre mig opmærksom på det).
Jeg finder noget andet
, det er jo også nærmest solbrilletid!@svedigtype Tak, dig kan jeg nu godt tilgive
️ @Trine_DK @folfdk -
@svedigtype Tak, dig kan jeg nu godt tilgive
️ @Trine_DK @folfdk@ondekvinde Det er jeg glad for 🩷
-
Jeg finder noget andet
, det er jo også nærmest solbrilletid!@svedigtype @ondekvinde @folfdk Supercool erstatning. SÅ meget bedre.