Jeg ved godt, det ikke er alles kop te at gå i kirke, men...
-
Jeg ved godt, det ikke er alles kop te at gå i kirke, men... Nogle gange vinder man i salme-lotteriet. I dag sluttede vi af med et lille stykke Händel, og det er altid sjovt at synge Händel!
-
Jeg ved godt, det ikke er alles kop te at gå i kirke, men... Nogle gange vinder man i salme-lotteriet. I dag sluttede vi af med et lille stykke Händel, og det er altid sjovt at synge Händel!
@SorenMRiis at synge salmer er faktisk det eneste der kunne trække mig til kirke
-
@SorenMRiis Salmesang ved jeg ikke så meget med, men bare engang imellem at høre et godt preludium eller postludium kunne være meget rart.
-
@SorenMRiis Salmesang ved jeg ikke så meget med, men bare engang imellem at høre et godt preludium eller postludium kunne være meget rart.
@pmakholm At få lov at synge “See, the Conqu'ring Hero Comes!” med orgel til er nu også rart… (Naturligvis med den danske salmetekst, men der er stadig schwung over melodien!)
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic