Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Nå, men så fik jeg en i hvert fald med-forklaring på min generelle oplevelse af udmattende træthed, manglende energi og overskud.

Nå, men så fik jeg en i hvert fald med-forklaring på min generelle oplevelse af udmattende træthed, manglende energi og overskud.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
7 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Nå, men så fik jeg en i hvert fald med-forklaring på min generelle oplevelse af udmattende træthed, manglende energi og overskud.

Max. level af søvnapnø med over 37 episoder på 4 timer. Og det mest absurde er, at jeg sagde til damen jeg afleverede udstyret til, at jeg var bekymret for om jeg havde sovet for godt og der ikke ville vise sig noget på målingerne 👀

Gad vide hvor mange gange jeg holder op med at trække vejret de nætter hvor jeg føler jeg sover dårligt så 😳

mthaastrup@helvede.netM folfdk@helvede.netF 2 Replies Last reply
    0
    • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

Max. level af søvnapnø med over 37 episoder på 4 timer. Og det mest absurde er, at jeg sagde til damen jeg afleverede udstyret til, at jeg var bekymret for om jeg havde sovet for godt og der ikke ville vise sig noget på målingerne 👀

Gad vide hvor mange gange jeg holder op med at trække vejret de nætter hvor jeg føler jeg sover dårligt så 😳

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Godt, at det er blevet opdaget!

svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
      0
      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

@svedigtype Godt, at det er blevet opdaget!

svedigtype@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@MThaastrup Ja! Eller jeg vil nærmere sige: godt at jeg endelig tog mine symptomer alvorligt da @tofticles gjorde opmærksom på at jeg holder vejrtrækningspauser når jeg sover.

Det har fået mig til at tænke en del over hvad der influerer på min egenomsorg og hvorfor jeg som udgangspunkt ikke tror på, at der er noget at gøre ved de fysiske gener jeg oplever ...

mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
        0

@MThaastrup Ja! Eller jeg vil nærmere sige: godt at jeg endelig tog mine symptomer alvorligt da @tofticles gjorde opmærksom på at jeg holder vejrtrækningspauser når jeg sover.

Det har fået mig til at tænke en del over hvad der influerer på min egenomsorg og hvorfor jeg som udgangspunkt ikke tror på, at der er noget at gøre ved de fysiske gener jeg oplever ...

mthaastrup@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@svedigtype @tofticles Nogle af os er lidt for gode til ikke at lytte til kroppen. Det er nok ikke noget. Det går nok over. Det må jeg nok bare leve med.

Jeg øver mig også på at lytte mere

1 Reply Last reply
          0

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@svedigtype
            Godt du har fokus på det nu!

Jeg håber du har mulighed for at angribe det på flere fronter, så din dagligdag bliver forbedret 😀

svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@svedigtype
              Godt du har fokus på det nu!

Jeg håber du har mulighed for at angribe det på flere fronter, så din dagligdag bliver forbedret 😀

svedigtype@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@folfdk Jeg tænker det er et kæmpe wake up call (pun intended 🤪) i forhold til at mit niveau af egenomsorg trænger til et gevaldigt nøk op ad!

Alle de ting jeg bemærker og tænker at jeg nok bare må leve med, dem skal jeg tage meget mere alvorligt og få undersøgt.

Tænker på alle de år jeg har præsteret gennem depression og udmattethed, og ved ikke om det indikerer at jeg er en superhelt eller et offer i en syg produktions- og præstationskultur.

Måske all of the above 🤷‍♀️

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0

@folfdk Jeg tænker det er et kæmpe wake up call (pun intended 🤪) i forhold til at mit niveau af egenomsorg trænger til et gevaldigt nøk op ad!

Alle de ting jeg bemærker og tænker at jeg nok bare må leve med, dem skal jeg tage meget mere alvorligt og få undersøgt.

Tænker på alle de år jeg har præsteret gennem depression og udmattethed, og ved ikke om det indikerer at jeg er en superhelt eller et offer i en syg produktions- og præstationskultur.

Måske all of the above 🤷‍♀️

folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@svedigtype

Jeg har danset lidt rundt om et svar, for jeg ville sådan ønske jeg kunne skrive noget stærkt som vil gøre et indtryk og som vil rykke noget i forhold til din egenomsorg.

For det er jo lidt det hele som du siger.

Everything everywhere all at once, eller noget.

Jeg håber virkelig det kan lykkes at starte i det små og få lavet nogle gode ændringer i din søvn og velvære, så du har *endnu* mere energi til at gøre verden et bedre sted!

1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.