Jeg har lige netop fundet ud af hvad en nudibranch hedder på dansk ...
-
Jeg har lige netop fundet ud af hvad en nudibranch hedder på dansk ... NØGENSNEGL 🤩!!
Jeg er begejstret! Jeg synes nudibranches er vildt nuttede, nogle af dem altså
, og så farverige 🥳!
-
Jeg har lige netop fundet ud af hvad en nudibranch hedder på dansk ... NØGENSNEGL 🤩!!
Jeg er begejstret! Jeg synes nudibranches er vildt nuttede, nogle af dem altså
, og så farverige 🥳!
@svedigtype dem måtte jeg lige google - hvor er de vidunderligt smukke og excentriske 🥰
-
@svedigtype dem måtte jeg lige google - hvor er de vidunderligt smukke og excentriske 🥰
@tanyakaroli Ja, de er helt fantastiske 🤩! Jeg skal have en eller flere tatoveret engang
, de er på listen!
-
@tanyakaroli Ja, de er helt fantastiske 🤩! Jeg skal have en eller flere tatoveret engang
, de er på listen!
@svedigtype God idé! De ligner noget fra Linda og Valentin https://lex.dk/Linda_og_Valentin
-
, de er på listen!
@svedigtype @tanyakaroli Det er godt nok ikke en nøgensnegl. Men I bliver *nødt* til at billedsøge “sea sheep”! 🥹
-
@svedigtype @tanyakaroli Det er godt nok ikke en nøgensnegl. Men I bliver *nødt* til at billedsøge “sea sheep”! 🥹
@nerdd Nej, jeg dør! De er jo alt for søde! 🥹
@svedigtype -
@nerdd Nej, jeg dør! De er jo alt for søde! 🥹
@svedigtype@tanyakaroli @svedigtype Ja, ikke?!
-
@tanyakaroli @svedigtype Ja, ikke?!
@nerdd @tanyakaroli Jaaaaaah, dem kender jeg også, de er så adorbs 🤩
!
-
@nerdd @tanyakaroli Jaaaaaah, dem kender jeg også, de er så adorbs 🤩
!
@svedigtype @tanyakaroli Ingen tegneserieskaber kunne finde på noget væsen, der er lige så nuttet
-
@svedigtype @tanyakaroli Ingen tegneserieskaber kunne finde på noget væsen, der er lige så nuttet
@nerdd vi ville have syntes at det var liiidt for urealistisk
@svedigtype