Aaahh, autumn is coming, kan I mærke det 🌬️🍃?
-
Aaahh, autumn is coming, kan I mærke det
️
?
Som altid gør årstidsskifte mig lidt høj 🤩🤪🥰, og jeg glæder mig til lange bukser og sweater weather! Til rød, gule, brune farver, til friskheden i vinden, til duften og til hyggen, og til at svede mindre
Og så glæder jeg mig helt ustyrligt meget til efterårsjævndøgn 🤪🤭
️
-
️
?
Som altid gør årstidsskifte mig lidt høj 🤩🤪🥰, og jeg glæder mig til lange bukser og sweater weather! Til rød, gule, brune farver, til friskheden i vinden, til duften og til hyggen, og til at svede mindre
️
Nogen særlig grund til at jævndøgn er specielt?
-
Nogen særlig grund til at jævndøgn er specielt?
@folfdk @svedigtype Hvad kan det være, hvad kan det være... bum, bum, bum...
️
-
️
?
️
@svedigtype Jeg får lyst til at råbe "NEJ! Det er fame ikke efterår endnu! Slemme kaosbaby!"
Men jeg har på den anden side lige lavet en ordentlig gryde risotto, og jeg kender ikke noget mere efterårsagtigt.
-
@svedigtype Jeg får lyst til at råbe "NEJ! Det er fame ikke efterår endnu! Slemme kaosbaby!"
Men jeg har på den anden side lige lavet en ordentlig gryde risotto, og jeg kender ikke noget mere efterårsagtigt.
@fanden MEN DET ER DET LIGE OM LIDT!!
Jeg har sørget for solrigt og varmt vejr lige fra min fødselsdag og indtil nu, og starter jeg på arbejde igen mandag, så nu gider jeg ikke det varme mere!
Så tør dine øjne og spis din risotto!
-
@folfdk @svedigtype Hvad kan det være, hvad kan det være... bum, bum, bum...
️
Ja @folfdk det er der en helt særlig grund til 🤪
!
Fniser sammen med @tofticles 🤭🤭🤭
-
Ja @folfdk det er der en helt særlig grund til 🤪
!
Fniser sammen med @tofticles 🤭🤭🤭
Altså, jeg har ikke fået nogen invitation, så jeg er helt på bar bund!
-
@fanden MEN DET ER DET LIGE OM LIDT!!
Jeg har sørget for solrigt og varmt vejr lige fra min fødselsdag og indtil nu, og starter jeg på arbejde igen mandag, så nu gider jeg ikke det varme mere!
Så tør dine øjne og spis din risotto!
@svedigtype @fanden
- “Så tør dine øjne og spis din risotto!”… det kunne sagtens blive titlen på min næste digtsamling … lolz!