Har lige været sammen med min selvudnævnte mentor, og han siger jeg ikke kan redde hele verden og at jeg bliver ulykkelig hvis jeg prøver 😭
-
Har lige været sammen med min selvudnævnte mentor, og han siger jeg ikke kan redde hele verden og at jeg bliver ulykkelig hvis jeg prøver

Jeg ved godt han har ret. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lukke ned for mit drive til at forsøge

-
Har lige været sammen med min selvudnævnte mentor, og han siger jeg ikke kan redde hele verden og at jeg bliver ulykkelig hvis jeg prøver

Jeg ved godt han har ret. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lukke ned for mit drive til at forsøge

@svedigtype
Kan godt følge dig.
og mange af dem
@tofticles må være den udførende på

-

@svedigtype Jeg har lært af min shamanic teacher "Find out what you care about, then care for it". Det virker for mig. Altså at arbejde med. Ikke bare sådan pist at så er det løst. Men nu var jeg heller ikke sådan én der løb rundt og reddede hele verden før i tiden, men mere én der var frustreret over at det var jo håbløst.
-
@svedigtype
Kan godt følge dig.
og mange af dem
@tofticles må være den udførende på

@alf149 @tofticles er min silver lining i den her fucked up timeline 🥹
-
@svedigtype Jeg har lært af min shamanic teacher "Find out what you care about, then care for it". Det virker for mig. Altså at arbejde med. Ikke bare sådan pist at så er det løst. Men nu var jeg heller ikke sådan én der løb rundt og reddede hele verden før i tiden, men mere én der var frustreret over at det var jo håbløst.
@hunspirillen Jeg redder jo heller ikke rigtig noget, jeg er bare rasende, så rasende.
-
@alf149 @tofticles er min silver lining i den her fucked up timeline 🥹
-

@svedigtype find et hjørne af din verden hvor du kan gøre en forskel og fokuser en periode på det. Det er det jeg prøver
-

@svedigtype kender. Måske handler det om at finde ud af hvor dit drive kommer højest op i... hmmm... gear /eller andet passende metafor/ (?)

-
@hunspirillen Jeg redder jo heller ikke rigtig noget, jeg er bare rasende, så rasende.
@svedigtype "Anger is a poison that we take in the hope that others will die from it." Jeg har selv været meget vred da jeg var ung, og jeg ved ikke rigtig hvor det blev af. Men det koster bare utrolig mange kræfter at være rasende hele tiden.