Nå, hvad er den næste store ting?
-
Helligtrekongersaften?
Jeg kan i følge Wiki se, aftenen visse steder på Lolland-Falster fejres med spisningen af tarteletter, mens nogle i de rigtig gamle dage daffede afsted på en lille pilgrimsrejse til Köln.
*tjekker togtider* -
Helligtrekongersaften?
Jeg kan i følge Wiki se, aftenen visse steder på Lolland-Falster fejres med spisningen af tarteletter, mens nogle i de rigtig gamle dage daffede afsted på en lille pilgrimsrejse til Köln.
*tjekker togtider*@anport morgenmad. Og så måske en anden gang morgenmad, noget frokost, noget kage og så aftensmad.
-
@anport morgenmad. Og så måske en anden gang morgenmad, noget frokost, noget kage og så aftensmad.
@infonauten perfekt plan!@anport
-
@anport morgenmad. Og så måske en anden gang morgenmad, noget frokost, noget kage og så aftensmad.
@infonauten "second breakfast" - åh gud - nu prøver min hjerne at overbevise mig om, vi da kan se et enkelt "afsnit" af LOTR-trilogien på DVD i eftermiddag

-
@infonauten "second breakfast" - åh gud - nu prøver min hjerne at overbevise mig om, vi da kan se et enkelt "afsnit" af LOTR-trilogien på DVD i eftermiddag

@anport vi har været igennem 1 og 2 her, mangler bare at Kongen vender tilbage. Mere eller mindre en juleferietradition.
-
@infonauten perfekt plan!@anport
@tanyakaroli @anport den har endnu ikke fejlet mig. Se også min profiltekst.
-
@tanyakaroli @anport den har endnu ikke fejlet mig. Se også min profiltekst.
@tanyakaroli @anport eller, ikke alt mit bla bla, bare den første linje.
-
Helligtrekongersaften?
*tjekker togtider*@anport Kan det mon kombineres; en tartelet-tur til Köln?
-
@anport vi har været igennem 1 og 2 her, mangler bare at Kongen vender tilbage. Mere eller mindre en juleferietradition.
@infonauten Jeg glæder mig til et snarligt gensyn, fik jo også købt ny DVD-afspiller for nyligt, så næste gang bliver det i en lidt anden kvalitet med HDMI-indgang fremfor det gamle analoge Scart

-
@infonauten Jeg glæder mig til et snarligt gensyn, fik jo også købt ny DVD-afspiller for nyligt, så næste gang bliver det i en lidt anden kvalitet med HDMI-indgang fremfor det gamle analoge Scart

@anport uuuh, fancy!
-
@anport uuuh, fancy!
@infonauten 2026! Here we come, lol
-
@tanyakaroli @anport eller, ikke alt mit bla bla, bare den første linje.
@infonauten Det var klart også hobbitmenuer jeg tænkte på

@anport