Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Okay, jeg synes det er helt vildt overvældende og udmattende og sådan pressende at skulle sortere mit tøj ...

Okay, jeg synes det er helt vildt overvældende og udmattende og sådan pressende at skulle sortere mit tøj ...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
3 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
    svedigtype@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Okay, jeg synes det er helt vildt overvældende og udmattende og sådan pressende at skulle sortere mit tøj ... Og jeg synes det er lidt påfaldende at det er sådan en stor følelsesmæssig udfordring for mig.

Men måske er det noget med håb og drømme og flotte ting jeg ikke kan passe og aldrig kommer til at kunne passe ...

😮‍💨😮‍💨😮‍💨

trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
    0
    • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

Okay, jeg synes det er helt vildt overvældende og udmattende og sådan pressende at skulle sortere mit tøj ... Og jeg synes det er lidt påfaldende at det er sådan en stor følelsesmæssig udfordring for mig.

Men måske er det noget med håb og drømme og flotte ting jeg ikke kan passe og aldrig kommer til at kunne passe ...

😮‍💨😮‍💨😮‍💨

trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
      trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
      trine_dk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Jeg ved ikke om det hjælper noget som helst, men jeg har en person tæt på mig, som har taget en del på de seneste par år.
      Hun har for nylig lavet en gigantisk sortering i sit tøj, og det har heller ikke været en nem proces.

Der var rigtig meget højt-elsket tøj, som var meget svært at tage afsked med.

Personligt har det hjulpet mig meget, at jeg kan kopiere og modificere mit tøj, så jeg behøver aldrig rigtig tage afsked - bortset fra bukser. Det har jeg ikke lært endnu.

svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
      0
      • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

@svedigtype Jeg ved ikke om det hjælper noget som helst, men jeg har en person tæt på mig, som har taget en del på de seneste par år.
        Hun har for nylig lavet en gigantisk sortering i sit tøj, og det har heller ikke været en nem proces.

Der var rigtig meget højt-elsket tøj, som var meget svært at tage afsked med.

Personligt har det hjulpet mig meget, at jeg kan kopiere og modificere mit tøj, så jeg behøver aldrig rigtig tage afsked - bortset fra bukser. Det har jeg ikke lært endnu.

svedigtype@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@Trine_DK Jeg tror ikke at jeg nogensinde kommer til at kunne lave mit eget tøj, eller der ligger i hvert fald langt ude i fremtiden.

Det er nemmere for mig at give der væk til folk jeg kender som jeg ved vil bruge det, men det er på den anden side mere krævende mht. planlægning end bare at give det til genbrug, så det er følelser versus skeer her.

Men altså, jeg har kjoler hængende i skabet, som jeg købte for 4 år siden, som stadig har mærke på og aldrig brugt.

Så det -skal- videre 😅

1 Reply Last reply
        0
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.