Dude på GulogGratis sælger "Mus, Optimistisk".
-
@SorenMRiis men tror du ikke man i længden bliver træt af "Klik bare, det hele er alligevel ligemeget"?
@infonauten Det lyder mere som 'mus, depressiv' ...
Jeg tror 'mus, pessimistisk' mere ville sige noget i stil med 'klik bare, men det kommer stadig ikke til at gøre hvad du tror eller virke efter hensigten, du kommer til at skulle klikke igen og igen, men be my guest'
-
Dude på GulogGratis sælger
"Mus, Optimistisk".Han mener nok desværre "optisk", ellers havde jeg måske været interesseret.
-
@infonauten Det lyder mere som 'mus, depressiv' ...
Jeg tror 'mus, pessimistisk' mere ville sige noget i stil med 'klik bare, men det kommer stadig ikke til at gøre hvad du tror eller virke efter hensigten, du kommer til at skulle klikke igen og igen, men be my guest'
@svedigtype men uh, der er mange muligheder!
Mus, hyperaktiv: klikklikklikklikKLIIIIIKKK! Hvadskalviklikkepånu? Hvorfor klikker du så langsomt? klikklikklikklik! -
@SorenMRiis men tror du ikke man i længden bliver træt af "Klik bare, det hele er alligevel ligemeget"?
@infonauten Jeg ville kalde den Marvin.
-
@infonauten Jeg ville kalde den Marvin.
@pmakholm @SorenMRiis "Her er jeg, hjerne på størrelse med en planet, og du vil gerne have at jeg klikker på nogle pixels på en skærm? *dybt suk* Vid at det er under protest og gør mig meget, meget deprimeret"
-
@pmakholm @SorenMRiis "Her er jeg, hjerne på størrelse med en planet, og du vil gerne have at jeg klikker på nogle pixels på en skærm? *dybt suk* Vid at det er under protest og gør mig meget, meget deprimeret"
@infonauten @pmakholm @SorenMRiis
Er den pessimistisk fordi den mangler Pinky?
-
@infonauten @pmakholm @SorenMRiis En pessismistisk mus ville bare nægte at virke 90% af de gange man klikker på noget, for: "Det er jo alligevel bare phishing og dårlige nyheder alt sammen!"
-
@infonauten @pmakholm @SorenMRiis En pessismistisk mus ville bare nægte at virke 90% af de gange man klikker på noget, for: "Det er jo alligevel bare phishing og dårlige nyheder alt sammen!"
@Eg0nJN @pmakholm @SorenMRiis det lyder rent faktisk som en mus jeg havde på mit gamle gamle arbejde. Altså, jeg kendte ikke den bevæggrunde, men nægte af virke 90% af gangene ...
-
@infonauten @pmakholm @SorenMRiis
Er den pessimistisk fordi den mangler Pinky?
@folfdk @pmakholm @SorenMRiis det er vi nok alle sammen inderst inde.
-
@svedigtype men uh, der er mange muligheder!
Mus, hyperaktiv: klikklikklikklikKLIIIIIKKK! Hvadskalviklikkepånu? Hvorfor klikker du så langsomt? klikklikklikklik!@infonauten Mus, ADHD: Ååårrhh klik her, nej klik her, nej fuck seeeee, klik her, nej nej nej, kli .... *out of batteri*.