Så blev det #spooktober igen og jeg starter med at gense The Conjuring som jeg ser hvert år.
-
Så blev det #spooktober igen og jeg starter med at gense The Conjuring som jeg ser hvert år. Det er helt klart en af mine yndlingsgysere og glæder mig hvert år til at se dem.
Og så glæder jeg mig rigtigt meget til at se hvordan min låne-subwoofer på 12 tommer klarer den. Min egen 9 tommers plejer jeg at skulle skrue lidt ned for...
-
Så blev det #spooktober igen og jeg starter med at gense The Conjuring som jeg ser hvert år. Det er helt klart en af mine yndlingsgysere og glæder mig hvert år til at se dem.
Og så glæder jeg mig rigtigt meget til at se hvordan min låne-subwoofer på 12 tommer klarer den. Min egen 9 tommers plejer jeg at skulle skrue lidt ned for...
@nickfrederiksen Jeg havde overvejet om @tofticles og jeg skulle se alle The Conjuring filmene her i oktober

-
@nickfrederiksen Jeg havde overvejet om @tofticles og jeg skulle se alle The Conjuring filmene her i oktober

@svedigtype @tofticles jeg gjorde det et år. Alle hovedfilmene og alle spin-offs.
Det er ikke alle som er lige gode, men de har alle sammen et hook ind i hinanden som er ret fedt.
Jeg synes I skal gøre det, det er en oplevelse at se.
-
Jeg kan melde at subben ingen problemer har.
Min lille stue i mit lille hus derimod....
-
@svedigtype @tofticles jeg gjorde det et år. Alle hovedfilmene og alle spin-offs.
Det er ikke alle som er lige gode, men de har alle sammen et hook ind i hinanden som er ret fedt.
Jeg synes I skal gøre det, det er en oplevelse at se.
-
@nickfrederiksen Jeg har set dem alle i forvejen, jeg har haft en horror film club med nogle venner under corona, og nu synes jeg også @tofticles skal have fornøjelsen ..
Eller det vil sige, fornøjelsen er mest på min side, fordi jeg er sådan en lidt halv-ond type, der synes det er virkelig sjovt og nuttet når andre bliver bange 🫣
Jeg tror sgu vi gør det