Fandt en gammel avatar fra en for længst hedengangen platform.
-
Så nu hænger I på mig i min gamle avatarform lidt.
-
@MThaastrup Den er da fin. Mit profilbillede er også en tegneserie udgave af et eller andet foto fra et eller andet job. Det er så også mindre gråhåret end virkeligheden.
-
@MThaastrup Den er da fin. Mit profilbillede er også en tegneserie udgave af et eller andet foto fra et eller andet job. Det er så også mindre gråhåret end virkeligheden.
@tbhdk jeg er begyndt at få hvide hår i det røde
-
@tbhdk jeg er begyndt at få hvide hår i det røde
@MThaastrup Det er jo den vej det går. Jeg er bare glad for at jeg ikke bliver hårløs i toppen og begynder at ligne en munk I starten overvejede jeg at farve det, men kom frem til at jeg lige så godt kunne acceptere det.
-
@MThaastrup Det er jo den vej det går. Jeg er bare glad for at jeg ikke bliver hårløs i toppen og begynder at ligne en munk I starten overvejede jeg at farve det, men kom frem til at jeg lige så godt kunne acceptere det.
@tbhdk Ja, jeg har heller ikke ambitioner om at farve i det.
-
@MThaastrup ah!! Det var DERFOR!
Fedt med en nostalgi-avatar!
Jeg blev bare lige helt forvirret! (Som jeg åbenbart altid gør når der bliver skiftet profil billede)
-
@MThaastrup ah!! Det var DERFOR!
Fedt med en nostalgi-avatar!
Jeg blev bare lige helt forvirret! (Som jeg åbenbart altid gør når der bliver skiftet profil billede)
@folfdk @MThaastrup jeg bliver også forvirret
-
@folfdk @MThaastrup jeg bliver også forvirret
@svuorela @folfdk @MThaastrup Jeg var klar til at spørge til den, men så fandt jeg jo svaret ved at scrolle
!
Måske skulle jeg skifte min igen, bare for at forvirre igen-igen 🤪 ...
Jeg er jo ikke Fedtegrevinde Gloria af Helvede, trods alt ...
-
@svuorela @folfdk @MThaastrup Jeg var klar til at spørge til den, men så fandt jeg jo svaret ved at scrolle
!
Måske skulle jeg skifte min igen, bare for at forvirre igen-igen 🤪 ...
Jeg er jo ikke Fedtegrevinde Gloria af Helvede, trods alt ...
@svedigtype @svuorela @folfdk Men min gamle avatar, ik'?
Det er måske nok ikke et hjerte i en faldskærm, men hjertet flyvende som en ballon i en tynd snor er heller ikke et dårligt billede af mig 🫣
️
-
@svedigtype @svuorela @folfdk Men min gamle avatar, ik'?
Det er måske nok ikke et hjerte i en faldskærm, men hjertet flyvende som en ballon i en tynd snor er heller ikke et dårligt billede af mig 🫣
️
@MThaastrup @svedigtype @folfdk taget i betragtning den indsats jeg har lagt i min avatar bruger jeg jer andres rigtig meget til at navigere efter.
Ja. Jeg kan godt se det.