I morges fik jeg endelig ringet til en kloakmester om mit afløb der konstant stopper til.
-
I morges fik jeg endelig ringet til en kloakmester om mit afløb der konstant stopper til. Han kom så mens jeg havde Zoom-møde, og min mand lukkede ham ind. Han (min mand) sidder nu selv i online møde, så jeg kan ikke spørge til hvordan det gik. Men der ser sådan her ud (hvor filen kommer den flise/sten/whatever fra?? Hvis den har blokeret det hele, kan jeg sguda godt forstå det er stoppet til
). -
I morges fik jeg endelig ringet til en kloakmester om mit afløb der konstant stopper til. Han kom så mens jeg havde Zoom-møde, og min mand lukkede ham ind. Han (min mand) sidder nu selv i online møde, så jeg kan ikke spørge til hvordan det gik. Men der ser sådan her ud (hvor filen kommer den flise/sten/whatever fra?? Hvis den har blokeret det hele, kan jeg sguda godt forstå det er stoppet til
).@tanyakaroli Havde du ikke et før-billede på et tidspunkt? Mangler der ikke en vandlås?
-
@tanyakaroli Havde du ikke et før-billede på et tidspunkt? Mangler der ikke en vandlås?
@svuorela @tanyakaroli Jeg vil gætte på, at vaskens afløb ryger ned i gulvafløbet under skabet, og vandlåsen sidder under gulvafløbet.
Flisen har jeg ikke noget gæt på, hvor kommer fra

-
@svuorela @tanyakaroli Jeg vil gætte på, at vaskens afløb ryger ned i gulvafløbet under skabet, og vandlåsen sidder under gulvafløbet.
Flisen har jeg ikke noget gæt på, hvor kommer fra

@nerdd Det er sikkert rigtigt - jeg har for lidt forstand på det til at svare. Men flisens funktion har gemalen forklaret: det var for at undgå at der kom skidt og møg op af afløbet mens han spulede kloakken udenfor.
Det føles som en lille sejr endelig at have gjort noget ved det
Og så efterlod han endda en lille bøtte bolcher
@svuorela -
@nerdd Det er sikkert rigtigt - jeg har for lidt forstand på det til at svare. Men flisens funktion har gemalen forklaret: det var for at undgå at der kom skidt og møg op af afløbet mens han spulede kloakken udenfor.
Det føles som en lille sejr endelig at have gjort noget ved det
Og så efterlod han endda en lille bøtte bolcher
@svuorela@tanyakaroli @svuorela What! Efterlod kloakmesteren bolscher? Det er da lige før, I skal planlægge at stoppe afløbet af og til for at have en undskyldning for at tilkalde ham 🥳
Jeg har kun prøvet at en VVS'er efterlod en næsten tom bøtte paksalve

-
).@tanyakaroli Stenen er "last resort", hvis alle andre løsninger glipper

-
@tanyakaroli @svuorela What! Efterlod kloakmesteren bolscher? Det er da lige før, I skal planlægge at stoppe afløbet af og til for at have en undskyldning for at tilkalde ham 🥳
Jeg har kun prøvet at en VVS'er efterlod en næsten tom bøtte paksalve