DSB har .. en dag.
-
DSB har .. en dag. To aflyste tog fra Odense - et i hver retning. Lyntoget er indtil videre 10 minutter forsinket og skal standse ekstraordinært i Middelfart.
Tavlerne er naturligvis til ingen hjælp og/eller forvirring
. -
DSB har .. en dag. To aflyste tog fra Odense - et i hver retning. Lyntoget er indtil videre 10 minutter forsinket og skal standse ekstraordinært i Middelfart.
.Iøvrigt synes jeg noget af det mest irriterende: infotavler der påstår de er præcise med "3 minutter"... to minutter senere: "5 minutter"... fem minutter senere "5 minutter".
Hvis I ikke har nogen anelse, så skriv for hælved det. 2A i København er superslem til det, hvor de også har varianten: "10 minutter" ... "7 minutter" ... "4 minutter" ... "Nu"..."10 minutter" (også kendt som spøgelses-2A).
-
.@tofticles Oh glæderne ved pendling. Jeg husker det kun alt for godt. Intet har ændret sig over de sidste 20 år, kan jeg høre.
Det der nedtælling lyder i øvrigt ligesom timeren på min vaskemaskine, eller Microsofts “time remaining”-bjælke. Fuldstændig ubrugelig. Faktisk nærmest værre end hvis der slet ikke var nogen nedtælling.
-
@tofticles Oh glæderne ved pendling. Jeg husker det kun alt for godt. Intet har ændret sig over de sidste 20 år, kan jeg høre.
Det der nedtælling lyder i øvrigt ligesom timeren på min vaskemaskine, eller Microsofts “time remaining”-bjælke. Fuldstændig ubrugelig. Faktisk nærmest værre end hvis der slet ikke var nogen nedtælling.
@Trine_DK Jep! Jeg er med på at fx vaskemaskinen justerer vasketiden i forhold til hvor varmt vand der bliver født ind i den, hvor hårdt vandet er, jada, jada, jada.
Men så måske brug tiden i snit over de sidste fem vaske af samme type?

-
Iøvrigt synes jeg noget af det mest irriterende: infotavler der påstår de er præcise med "3 minutter"... to minutter senere: "5 minutter"... fem minutter senere "5 minutter".
Hvis I ikke har nogen anelse, så skriv for hælved det. 2A i København er superslem til det, hvor de også har varianten: "10 minutter" ... "7 minutter" ... "4 minutter" ... "Nu"..."10 minutter" (også kendt som spøgelses-2A).
@tofticles oh ja. Spøgelses-2a. Jeg bor et pænt stykke ud af linjen hvor der er 3 km til nærmeste s-tog og metro. 5c er kun marginalt bedre.
Vi har råbt en del op fra lokaludvalget og der loves bedring. De har det især hårdt i Tingbjerg. -
@tofticles Oh glæderne ved pendling. Jeg husker det kun alt for godt. Intet har ændret sig over de sidste 20 år, kan jeg høre.
@Trine_DK @tofticles med (op)vaskemaskine og tørretumbler herhjemme har jeg aldrig oplevet det har taget længere tid - men af og til går det hurtigere. Især tørretumbleren på 'kør til tørt'-program.
-
@Trine_DK @tofticles med (op)vaskemaskine og tørretumbler herhjemme har jeg aldrig oplevet det har taget længere tid - men af og til går det hurtigere. Især tørretumbleren på 'kør til tørt'-program.
-
Iøvrigt synes jeg noget af det mest irriterende: infotavler der påstår de er præcise med "3 minutter"... to minutter senere: "5 minutter"... fem minutter senere "5 minutter".
@tofticles de skulle hellere/også skrive hvor langt fortøjet er væk.
-
@tofticles de skulle hellere/også skrive hvor langt fortøjet er væk.
@decibyte Ja! "Forladt Forum st. for 1 min. siden" ville give langt mere mening.
Eller bare om det var baseret på fakta (en bus, der har registreret, at den nu er ved Forum station - eller om det bare er "køreplanen siger der kommer en om 10 minutter - måske gør der?").