Hov...
-
Hov... Jeg har da været selvstændig i lidt over et år nu! 🤯
Alt er gået over forventning og det tegner lyst 🥳! Den oprindelige tanke var så at jeg skulle arbejde mindre end 37 timer/ugen... Ups. Det må blive senere!
-
Alt er gået over forventning og det tegner lyst 🥳! Den oprindelige tanke var så at jeg skulle arbejde mindre end 37 timer/ugen... Ups. Det må blive senere!
@tofticles 🥳🥳🥳
-
@tofticles Haha det lyder bekendt med fuldtids-fælden
men det er meget godt at få bygget noget økonomisk buffer op jo.
Er det til at finde deltids-opgaver? Synes de gemmer sig lidt i forhold til fuldtidsopgaverne (er selv på 37t lige pt).
Tillykke med 1-års-jubilæet!
-
@tofticles du kunne overveje at fakturere 37 timer men kun arbejde 30 - det bedste af begge verdner (nej det er ikke noget jeg gør)
-
@tofticles du kunne overveje at fakturere 37 timer men kun arbejde 30 - det bedste af begge verdner (nej det er ikke noget jeg gør)
@svuorela Prøver at være en jeg selv gad arbejde sammen med
.Tager nok en måned eller fire fri, når det nuværende projekt er færdigt, dog.
-
@tofticles Haha det lyder bekendt med fuldtids-fælden
men det er meget godt at få bygget noget økonomisk buffer op jo.
Er det til at finde deltids-opgaver? Synes de gemmer sig lidt i forhold til fuldtidsopgaverne (er selv på 37t lige pt).
Tillykke med 1-års-jubilæet!
@asser Tak! Jeg startede på en deltidsopgave, som så udviklede sig til en stort-set-fuldtids-opgave
.Men ja, jeg er ikke stødt på ret mange deltidsopgaver
.