Hvis der fandtes en OL-disciplin i Dynamisk Dialog aka Tale af Tangenter aka Ufærdige Fortællinger, så tror jeg godt @folfdk og jeg kunne være et værdigt bud på et vinder-par 💬🗨️
-
Hvem drikker hvad?
@svedigtype og @folfdk fik forskellige ting at drikke under deres dynamiske dialog. Men hvem drikker hvad? Skriv gerne dit gæt herunder
På den venstre side er der en lækker varm kakao med et yndigt rødt og hvidt sugerør der flot rejser sig over den fløjsbløde flødeskum som er pyntet med nuttede små skumfiduser i alle regnbuens farver.
På den højre side er der vand.
@folfdk @svedigtype Folmer er på Bastard monstrositeten
-
Hvem drikker hvad?
@svedigtype og @folfdk fik forskellige ting at drikke under deres dynamiske dialog. Men hvem drikker hvad? Skriv gerne dit gæt herunder
På den venstre side er der en lækker varm kakao med et yndigt rødt og hvidt sugerør der flot rejser sig over den fløjsbløde flødeskum som er pyntet med nuttede små skumfiduser i alle regnbuens farver.
Det ville være at snyde, hvis jeg skrev hvem der havde hvad... men uanset, så er mit gæt rigtigt
. -
Hvem drikker hvad?
@folfdk @svedigtype Folmer på kakave med skumfiduser
-
Det ville være at snyde, hvis jeg skrev hvem der havde hvad... men uanset, så er mit gæt rigtigt
.@tofticles Jeg tror faktisk du ville gætte forkert
-
@tofticles Jeg tror faktisk du ville gætte forkert
Jeg har noteret mit svar på bagsiden af en serviet, så får vi se!
-
@folfdk @svedigtype Folmer er på Bastard monstrositeten
Jeps! Godt gættet! (Var det så åbenlyst? Jeg er jo sporty og sådan noget!)
Tak for at sætte det bag en content wrapper!
-
Hvem drikker hvad?
TRICK SPØRGSMÅL! Det er @folfdk DER DRIKKER BEGGE!11
-
Hvis der fandtes en OL-disciplin i Dynamisk Dialog aka Tale af Tangenter aka Ufærdige Fortællinger, så tror jeg godt @folfdk og jeg kunne være et værdigt bud på et vinder-par

️

@svedigtype @folfdk Hah, så har I ikke hørt hvor mange ufærdige sætninger jeg kan lave på tre minutter, og så helt miste den oprindelig tråd undervejs.
Men jeg er klar på at teste det af en dag. I vælger bare en kampplads

-
Hvem drikker hvad?
@folfdk @svedigtype @folfdk Aner det ikke, men jeg ved godt hvad jeg synes ser mest fristende ud, og det er ikke det der (sikkert lunkne) glas vand.
-
Hvis der fandtes en OL-disciplin i Dynamisk Dialog aka Tale af Tangenter aka Ufærdige Fortællinger, så tror jeg godt @folfdk og jeg kunne være et værdigt bud på et vinder-par

️

@svedigtype @folfdk I glemte en we-fie
-
@svedigtype @folfdk Hah, så har I ikke hørt hvor mange ufærdige sætninger jeg kan lave på tre minutter, og så helt miste den oprindelig tråd undervejs.
Men jeg er klar på at teste det af en dag. I vælger bare en kampplads

@Trine_DK @svedigtype @folfdk jeg når ofte ikke til at åbne munden før jeg har tabt tråden ...
-
@svedigtype @folfdk I glemte en we-fie
Ja! Vi gik en drikke-fie i stedet

-
Jeps! Godt gættet! (Var det så åbenlyst? Jeg er jo sporty og sådan noget!)
Tak for at sætte det bag en content wrapper!
@folfdk @svedigtype Jeg er mere nysgerrig efter om jeg havde ret i at I var på Bastard Cafe. Jeg synes jeg genkender underkroppen.
-
TRICK SPØRGSMÅL! Det er @folfdk DER DRIKKER BEGGE!11