T-15 min til der kommer flyttemænd, og flytter alle mine møbler og ting til Odense 📦 👀
-
@svedigtype Jeg håber I har lige så smukt vejr som der er her hos mig i Kastrup, for så er det da en fabelagtig dag at flytte i!
@tanyakaroli Det er virkelig smukt vejr her også, ja 🤩 ! Jeg tror sgu flyttemænd er superhelte i forklædning, de er allerede kørt mod Odense nu

-
@tanyakaroli Jaaaah, og tak 🥰 !!
@svedigtype Held og lykke med flytningen!

Der er vel mindst 2,3 m til loftet, så i værste fald må I vel bare stable jeres ting ekstra meget?

-

Der er vel mindst 2,3 m til loftet, så i værste fald må I vel bare stable jeres ting ekstra meget?

@nerdd Jeg har ikke lige mødt @svedigtype - men jeg har en eller anden ide om at hun er lettere vertikalt udfordret, så det kan også give sine problemer

God fornøjelse med flytningen!
-

@nerdd Ja, og det er så her de møg-kasser fra Røverkøb kommer ind i billedet
... Der er grænser for hvor højt de kan stables uden at give efter
Men det skal nok gå! @tofticles har gjort at kæmpe stykke arbejde for at gøre plads til tingene så jeg er fortrøstningsfuld 🥰 !
-
@nerdd Jeg har ikke lige mødt @svedigtype - men jeg har en eller anden ide om at hun er lettere vertikalt udfordret, så det kan også give sine problemer

@svuorela *indsæt billede af lille rund hobbit der fnyser*
-
@svuorela *indsæt billede af lille rund hobbit der fnyser*
@svuorela Mens vi bor i Fort Box forventer jeg ikke at kunne komme til noget som helst andet end computer, toilet, køkken og seng
Jeg tænker der kommer til at være en lille sti i en cirkel der kommer forbi de fire ovenstående placeringer
-

@svuorela Så må hun lære at klatre!
(Billede af lejligheden i Valby inden flytning til Bornholm.)
-

@svuorela @svedigtype @tanyakaroli Lige her vil jeg gerne citere Shu-bi-dua, som har en fremragende løsning på det lille problem:
Jeg går af trapper, ad stiger, agurker med mer’

-
@nerdd Ja, og det er så her de møg-kasser fra Røverkøb kommer ind i billedet
... Der er grænser for hvor højt de kan stables uden at give efter
Men det skal nok gå! @tofticles har gjort at kæmpe stykke arbejde for at gøre plads til tingene så jeg er fortrøstningsfuld 🥰 !
@svedigtype Den gode mand! 🥳
-
@SorenMRiis Jeg havde noget lignende i lejligheden i NV inden vi flyttede i hus. Dog uden kat på toppen. @nerdd @svedigtype @tanyakaroli
-
@svuorela Mens vi bor i Fort Box forventer jeg ikke at kunne komme til noget som helst andet end computer, toilet, køkken og seng
Jeg tænker der kommer til at være en lille sti i en cirkel der kommer forbi de fire ovenstående placeringer
@svedigtype Hvad mere har man også brug for?

-
@SorenMRiis @svuorela @svedigtype @tanyakaroli *SÅ* mange kasser.. Katten må have troet, at den var kommet i himlen!
-
@SorenMRiis Jeg havde noget lignende i lejligheden i NV inden vi flyttede i hus. Dog uden kat på toppen. @nerdd @svedigtype @tanyakaroli
@svuorela Er det overhovedet en flytning, hvis der ikke er en kat på toppen af flyttekasserne?
(Billede fra forberedelsen til vores sidste flytning fra Segenvej til Østermarie... Jeg har et stort arkiv af flytte-billeder, mange med kat. Nu vil jeg helst ikke flytte igen før det bliver tid til noget ældre-venligt.)
-
@SorenMRiis @svuorela @svedigtype @tanyakaroli *SÅ* mange kasser.. Katten må have troet, at den var kommet i himlen!
@nerdd De var stablet 5 kasser højt, så han *var* jo stort set i himlen...
-
@svedigtype Hvad mere har man også brug for?

@nerdd @svedigtype @svuorela @tanyakaroli
Hvis der er spisebord i køkkenet ikke særlig meget...
Vinkælder måske?

[edit: man behøver ikke nødvendigvis at opbevare vin i sin vinkælder selvfølgelig]
-
@svedigtype “Fort Box”
🥰
@svuorela @nerdd -
T-15 min til der kommer flyttemænd, og flytter alle mine møbler og ting til Odense
Min største bekymring lige nu er om 1) de har en stor nok bil med, og 2) om alle mine ting kan være i @tofticles lejlighed, eller om vi måske ikke skulle have fået det opbevaret indtil næste flytning 🫣
Thoughts and prayers, tak

@svedigtype @tofticles Held og lykke med flytningen og flyttekassertetris!

-
Det er nogle meget søde og rare flyttemænd, faktisk har jeg kun gode oplevelser med flyttemænd.
Jeg kan høre den erfarne af dem lige har nogle tanker omkring plads i bilen og hele tiden lige går og tæller hvad der er tilbage, og nok ville have ønsket at nogen lige havde været ude og kigge og vurdere istedet for bare at stole på kunden
(vi havde ellers prøvet at skyde højt, men de rer vist altid mere end man regner med
Især når man er en material girl by heart 🫣
Jeg har lavet en meget klassisk fejltagelse, og det er, at jeg ikke fik sagt at den kasse med strømstik og remote til TV'et skulle i stuen 🫣
Så jeg er ret sikker på den sikkert står inde bagerst i kælderen, som er pakket to the max ...
Nej, Tofty har sgu lige fundet den 🤯 !!
Kæft, jeg har været heldig med ham, han er jo en slags lykke-amulet 🤩 🤭