Som @svedigtype har dokumenteret - så er det dagen for etape 1 af fælles rede.
-
Tak for alle tilkendegivelserne. Jeg er temmelig neurotisk anlagt, så jeg har indkalkuleret en flyttebil, der eksploderer i en kugle af ild med efterfølgende evakuering. Og jeg -tror- der er plads til sofaen
.Jeg tror nok det skal gå
. -
Tak for alle tilkendegivelserne. Jeg er temmelig neurotisk anlagt, så jeg har indkalkuleret en flyttebil, der eksploderer i en kugle af ild med efterfølgende evakuering. Og jeg -tror- der er plads til sofaen
.@tofticles @svedigtype selvfølgeligt går det, for det skal det.

-
.@svedigtype Så er flyttefolkene kørt igen.
Igen er det nogen af de bedst spenderede penge nogensinde!
Fort Box er hermed en realitet! 🥳
-
@svedigtype Så er flyttefolkene kørt igen.
Fik I det hele med? Var der plads nok?
Kan I være der?
(Det ville sørme være træls hvis der ikke var nok plads så I blev nødt til at sidde ovenpå hinanden hva'?
) -
@svedigtype Så er flyttefolkene kørt igen.
@tofticles @svedigtype hvornår nedlægger I fort box?
-
@tofticles @svedigtype hvornår nedlægger I fort box?
Start april er planen - alt efter hvornår tidligere ejere vil af med nøglerne
. -
Fik I det hele med? Var der plads nok?
Kan I være der?
(Det ville sørme være træls hvis der ikke var nok plads så I blev nødt til at sidde ovenpå hinanden hva'?
)Lad os sige det sådan her.. flyttebilen gik i nødprogram undervejs, så fuld var den...
Men tror vi har alt med
.(Og ja, det ville da være suuuuper ærgerligt hvis vi skulle være temmelig tætte på hinanden 🥵)
-
Lad os sige det sådan her.. flyttebilen gik i nødprogram undervejs, så fuld var den...
Men tror vi har alt med
.(Og ja, det ville da være suuuuper ærgerligt hvis vi skulle være temmelig tætte på hinanden 🥵)
Det gode ved at flytte er at man let kan se om der er noget tilbage man har glemt

-
Det gode ved at flytte er at man let kan se om der er noget tilbage man har glemt

@svedigtype sagde godt nok noget om, at der lige var 'et par småting' som vi skal have med hjem næste weekend igen
.Godt jeg har det store LBTS*-kursus fra min tid som værnepligtig.
* Løfte-Bære-Trække-Skubbe