Genhører Dire Straits for gang nummer 1 mio og bliver stadig slået over, hvor afsindig tight de spiller sammen.
-
@SuneAuken @olepoulsen Den originale Brothers in Arms video er utrolig… ved ikke rigtig hvilket adjektiv der beskriver den bedst, både smuk og ekstremt foruroligende, og sørgelig aktuel.
@mok0 @SuneAuken @olepoulsen Det er fedt at de bruger tid på de lange intro og outros. Det er der,numrene bliver rigtig fede.
-
@SuneAuken Jeg sad lige og hørte disc 2 af denne i eftermiddag. Det er en koncertoptagelse fra 1985 hvor de spiller nogle lidt anderledes udgaver af nogle af numrene. Hold kæft det er godt.
Brothers In Arms (40th Anniversary)@Eg0nJN @SuneAuken Det er et fedt album, men primært disc 2. Disc 1 er mere bare greatest hits.
-
@Eg0nJN @SuneAuken Det er et fedt album, men primært disc 2. Disc 1 er mere bare greatest hits.
Ha. Der tager du for én gangs skyld fejl. Disc 1 er det offentliggjorte album "Brothers in Arm" fra 1985.
Fedt, i øvrigt, at det høres som en art Greatest Hits. Der er virkelig mange klassikere.
-
Ha. Der tager du for én gangs skyld fejl. Disc 1 er det offentliggjorte album "Brothers in Arm" fra 1985.
Fedt, i øvrigt, at det høres som en art Greatest Hits. Der er virkelig mange klassikere.
@SuneAuken @Ellegaarddk @Eg0nJN Det er et for vildt album. Brothers in Arms er den antikrigssang, vi mangler i dag
-
@mok0 @SuneAuken @olepoulsen Det er fedt at de bruger tid på de lange intro og outros. Det er der,numrene bliver rigtig fede.
@Ellegaarddk @mok0 @olepoulsen
Det er det nemlig!
Jeg elsker den måde, "Om Every Street" tager et spinkelt tema og gentager det, til det bliver en storm.
-
@SuneAuken @Eg0nJN LOL, selvfølgelig er det det! Skægt at det i mit hoved blev til noget andet.
Måske fordi jeg blev så skuffet over at det var en gentagelse af et album, jeg allerede havde? Jeg tror aldrig jeg har hørt cd1 siden...
-
@SuneAuken @Eg0nJN LOL, selvfølgelig er det det! Skægt at det i mit hoved blev til noget andet.
Måske fordi jeg blev så skuffet over at det var en gentagelse af et album, jeg allerede havde? Jeg tror aldrig jeg har hørt cd1 siden...
Jeg tror virkelig, de danner albummer i min firserknold. Jeg hører dem af mig selv som en art sammenhængende kompositioner, fordi det var sådan, jeg lærte dem at kende way back then.
-
@SuneAuken @Ellegaarddk @Eg0nJN Det er et for vildt album. Brothers in Arms er den antikrigssang, vi mangler i dag
@tokeriis @Ellegaarddk @Eg0nJN
Det er det nemlig. Men den kan også stadig bruges. Nye lyttere opfatter den meget nutidigt, så vidt jeg kan se.
-
@tokeriis @Ellegaarddk @Eg0nJN
Det er det nemlig. Men den kan også stadig bruges. Nye lyttere opfatter den meget nutidigt, så vidt jeg kan se.
@SuneAuken @Ellegaarddk @Eg0nJN du får mig ikke lokket til at sige noget negativt om det…
-
@SuneAuken Jeg sad lige og hørte disc 2 af denne i eftermiddag. Det er en koncertoptagelse fra 1985 hvor de spiller nogle lidt anderledes udgaver af nogle af numrene. Hold kæft det er godt.
Brothers In Arms (40th Anniversary)@Eg0nJN Nå men så joiner jeg også lige ind med at høre den. @SuneAuken
-
@Eg0nJN Nå men så joiner jeg også lige ind med at høre den. @SuneAuken
@svuorela @Eg0nJN @SuneAuken Så hopper jeg altså også på. Det skal ikke sige om mig at nogen gjorde noget og så gjorde jeg ikke det samme.
-
@svuorela @Eg0nJN @SuneAuken Så hopper jeg altså også på. Det skal ikke sige om mig at nogen gjorde noget og så gjorde jeg ikke det samme.