Min #torsdagstrivsel er totalt materialistisk, omend det meste er købt secondhand:Jeg er færdig med at gøre klar til Michelles næste skoleår, og det føles fedt!
-
@svedigtype
Jeg har lige en hydrangea-periode, så...
Men Michelle er gået med panda! Dog tilsat en sort skoletaske med noget pink i og en pink glimmermadkasse.
Hvilket tema ville du vælge
?@svedigtype Det her er fx det primære penalhus (med et andet lille ved siden af til faeveblyanter)
Selv limstift og viskelæder er panda!
Godt at Kartotek Copenhagen altid har alt muligt sf den slags
-
@svedigtype
Jeg har lige en hydrangea-periode, så...
Men Michelle er gået med panda! Dog tilsat en sort skoletaske med noget pink i og en pink glimmermadkasse.
Hvilket tema ville du vælge
?@MThaastrup Uh, det er svært!! Tror jeg ville gå med rockabilly style, tænk Lola Ramona, prikker, striber, sløjfer, rød, hvid, sort

-
@svedigtype Det her er fx det primære penalhus (med et andet lille ved siden af til faeveblyanter)
Selv limstift og viskelæder er panda!
Godt at Kartotek Copenhagen altid har alt muligt sf den slags
@MThaastrup Hvor er den nuttet

-
@MThaastrup Uh, det er svært!! Tror jeg ville gå med rockabilly style, tænk Lola Ramona, prikker, striber, sløjfer, rød, hvid, sort

@svedigtype perfekt

-
@MThaastrup Hvor er den nuttet

@svedigtype Totalt!
-
@MThaastrup Hvem der bare skulle have ny skoletaske, penalhus, blyanter, tuscher og alt det andet, suk.
Hvilket tema skulle dit være hvis du skulle have det
?@svedigtype @MThaastrup personligt ville jeg nok vælge et reggae-smølfe-tema ...

-
Min #torsdagstrivsel er totalt materialistisk, omend det meste er købt secondhand:
Jeg er færdig med at gøre klar til Michelles næste skoleår, og det føles fedt!Hun er absolut ikke krævende på de fleste områder (endnu).
Men.
Skoleting...
Skoletaske, penalhus, blyanter, viskelæder, farveblyanter, idrætstaske, osv.?HUN HAR 2000 MENINGER OG DE SKIFTER TEMA FØR HVERT SKOLEÅR 🤯
. Det er virkelig vigtigt for hende.(ja, jeg KUNNE bare sige nej - men hun er så lidt krævende ellers, så...)
@MThaastrup dejligt. Jeg håber lidt at skolen kommer med et forslag til hvad der skal i penalhuset til 0. Klasse snart - jeg har en knægt der gerne vil være klar

-
@MThaastrup dejligt. Jeg håber lidt at skolen kommer med et forslag til hvad der skal i penalhuset til 0. Klasse snart - jeg har en knægt der gerne vil være klar

@svuorela Man kan bare købe et af de trefløjede med indhold - der er saks, limstift, lineal, blyanter, blyantspidser, viskelæder, tuscher og farveblyanter. Så er de dækket ind.
- det er ret standard i hele indskolingen
-
@svedigtype @MThaastrup personligt ville jeg nok vælge et reggae-smølfe-tema ...

@anport @svedigtype det kan altså også noget

-
@svuorela Man kan bare købe et af de trefløjede med indhold - der er saks, limstift, lineal, blyanter, blyantspidser, viskelæder, tuscher og farveblyanter. Så er de dækket ind.
- det er ret standard i hele indskolingen
@MThaastrup Men det antager jo at knægten synes det er det rigtige når der nu lige ved siden af er blyanter med en bamse på enden, et billede af Gabby eller Everest eller lignende ..

-
@anport @svedigtype det kan altså også noget

@MThaastrup @anport Jeg kan meget tydeligt se det for mig

-
@MThaastrup @anport Jeg kan meget tydeligt se det for mig

@svedigtype @MThaastrup @anport Hmmm. Kaffe-tema, måske... Men det er måske også lige fordi trangen har meldt sig
-
@MThaastrup Men det antager jo at knægten synes det er det rigtige når der nu lige ved siden af er blyanter med en bamse på enden, et billede af Gabby eller Everest eller lignende ..

@svuorela Jeg byttede også blyanter og viskelæder ud i standardpenalhuset - det er fortsat lettere, at det er fyldt med tuscher og farveblyanter fra start

-
@svedigtype @MThaastrup @anport Hmmm. Kaffe-tema, måske... Men det er måske også lige fordi trangen har meldt sig
@mjj @svedigtype @anport Hvad hovedet er fuldt af...

-
@svuorela Jeg byttede også blyanter og viskelæder ud i standardpenalhuset - det er fortsat lettere, at det er fyldt med tuscher og farveblyanter fra start

@svuorela (det har jeg gjort i både 0., 1. og 2. klasse - det er først her som optakt til tredje klasse, at hun åbenbart synes, at hun er vokset fra de store penalhuse)