Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Når ansvarlige voksne gør det godt: Metroen var usædvanlig proppet for tidlig eftermiddag, bl.a.

Når ansvarlige voksne gør det godt: Metroen var usædvanlig proppet for tidlig eftermiddag, bl.a.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Når ansvarlige voksne gør det godt:
    Metroen var usædvanlig proppet for tidlig eftermiddag, bl.a. af en hel skoleklasse (3.?). En enkelt dreng og den ene lærer nåede ikke med ud før dørene lukkede (han var nok liiidt langsom til at komme med).
    Han stod så med bøjet hoved og sagde stille: “Min fejl”. Først hørte hun ham ikke, men da han gentog det, sagde hun:
    “Nej, sådan må du ikke tænke på det. Det er ikke din fejl. Der var rigtig mange mennesker med. Vi tager den bare et stop til og kører så tilbage. Ok?”

    Det var fint håndteret ♥️

    svuorela@helvede.netS 1 Reply Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

      Når ansvarlige voksne gør det godt:
      Metroen var usædvanlig proppet for tidlig eftermiddag, bl.a. af en hel skoleklasse (3.?). En enkelt dreng og den ene lærer nåede ikke med ud før dørene lukkede (han var nok liiidt langsom til at komme med).
      Han stod så med bøjet hoved og sagde stille: “Min fejl”. Først hørte hun ham ikke, men da han gentog det, sagde hun:
      “Nej, sådan må du ikke tænke på det. Det er ikke din fejl. Der var rigtig mange mennesker med. Vi tager den bare et stop til og kører så tilbage. Ok?”

      Det var fint håndteret ♥️

      svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
      svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
      svuorela@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @tanyakaroli det er i øvrigt her et af mine mareridt når jeg er på bus/tog/metrotur med mine to unger og en barnevogn...

      tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
      0
      • svuorela@helvede.netS svuorela@helvede.net

        @tanyakaroli det er i øvrigt her et af mine mareridt når jeg er på bus/tog/metrotur med mine to unger og en barnevogn...

        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @svuorela Det er SÅ kaotisk nogle gange! Og meget svært at gelejde børn og barnevogn ind og ud samtidig.
        Er de gående børn store nok til at det giver mening at forklare dem at de skal stå af på næste stop hvis de ikke er nået med af? (Eller hvad du nu helst vil lære dem)

        svuorela@helvede.netS 1 Reply Last reply
        0
        • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

          @svuorela Det er SÅ kaotisk nogle gange! Og meget svært at gelejde børn og barnevogn ind og ud samtidig.
          Er de gående børn store nok til at det giver mening at forklare dem at de skal stå af på næste stop hvis de ikke er nået med af? (Eller hvad du nu helst vil lære dem)

          svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
          svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
          svuorela@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @tanyakaroli den store har lige forladt børnehaven her 1. Maj siden og den lille forlader vuggestuen i overmorgen. Barnevognen er tom (og kun med hvis vi skal sove middagslur)

          tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
          0
          • svuorela@helvede.netS svuorela@helvede.net

            @tanyakaroli den store har lige forladt børnehaven her 1. Maj siden og den lille forlader vuggestuen i overmorgen. Barnevognen er tom (og kun med hvis vi skal sove middagslur)

            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @svuorela Ah, så er de nok for små til det endnu.

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper