Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Vores ene stol er gået i stykker, og det er ikke en nem reparation, da brudfladen er langs belastningen (hvis det giver mening, se billeder).

Vores ene stol er gået i stykker, og det er ikke en nem reparation, da brudfladen er langs belastningen (hvis det giver mening, se billeder).

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
7 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
    infonauten@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Vores ene stol er gået i stykker, og det er ikke en nem reparation, da brudfladen er langs belastningen (hvis det giver mening, se billeder). Bare at lime det tror jeg ikke vil holde, ekstra dyvler i samme retning som de eksisterende heller ikke, det skal noget den modsatte retning, tænker jeg. Og jeg har ikke noget værksted. Jeg er nok mest stemt for at opgive. Noget fornuftigt input (som kan klares med håndværktøj i en lejlighed)?

svuorela@helvede.netS anderslund@expressional.socialA nieldk@infosec.exchangeN 3 Replies Last reply
    2
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
      folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

Vores ene stol er gået i stykker, og det er ikke en nem reparation, da brudfladen er langs belastningen (hvis det giver mening, se billeder). Bare at lime det tror jeg ikke vil holde, ekstra dyvler i samme retning som de eksisterende heller ikke, det skal noget den modsatte retning, tænker jeg. Og jeg har ikke noget værksted. Jeg er nok mest stemt for at opgive. Noget fornuftigt input (som kan klares med håndværktøj i en lejlighed)?

svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
      svuorela@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@infonauten prøv at se den canadiske Fixing Furniture-kanal på YouTube. Han kan alligevel nogle tricks. Jeg tror godt den der kan limes med success med trælim hvis du forbereder dig grundigt.

infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
      0
      • svuorela@helvede.netS svuorela@helvede.net

@infonauten prøv at se den canadiske Fixing Furniture-kanal på YouTube. Han kan alligevel nogle tricks. Jeg tror godt den der kan limes med success med trælim hvis du forbereder dig grundigt.

infonauten@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@svuorela man siger jo at trælim er stærkere end træ, så måske overtænker jeg det.

svuorela@helvede.netS 1 Reply Last reply
        0

anderslund@expressional.socialA This user is from outside of this forum
          anderslund@expressional.social
          wrote sidst redigeret af

@infonauten Epoxy, med limfiller (eller færdigkøbt). god aftapning og en ikke alt for stram skruetvinge, som man har testet kan holde det på plads.

anderslund@expressional.socialA 1 Reply Last reply
          0

nieldk@infosec.exchangeN This user is from outside of this forum
            nieldk@infosec.exchangeN This user is from outside of this forum
            nieldk@infosec.exchange
            wrote sidst redigeret af

@infonauten det er da en god stor flade, lim og ekstra dyvler på tværs, det burde kunne holde

1 Reply Last reply
            0

@svuorela man siger jo at trælim er stærkere end træ, så måske overtænker jeg det.

svuorela@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@infonauten du skal bare sørge for god kontakt på hele fladen. Og godt pres.
              Trælim kan ikke lime hvis der er 'hul'

1 Reply Last reply
              0
              • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social

@infonauten Epoxy, med limfiller (eller færdigkøbt). god aftapning og en ikke alt for stram skruetvinge, som man har testet kan holde det på plads.

anderslund@expressional.social
                wrote sidst redigeret af

@infonauten "aftapning" - tape, så man ikke får lim hvor det ikke skal være, fordi epoxy er noget stads at fjerne 🙂

1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.