Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. #Basiskort "- Vi har i første omgang fokuseret vores placeringer så tæt som muligt på for eksempel elevatorer, så man nemt kan finde en basiskortstander, når man ankommer til stationen med en elevator, siger Eva Lind."

#Basiskort "- Vi har i første omgang fokuseret vores placeringer så tæt som muligt på for eksempel elevatorer, så man nemt kan finde en basiskortstander, når man ankommer til stationen med en elevator, siger Eva Lind."

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
basiskort
7 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nu
    wrote sidst redigeret af

#Basiskort "- Vi har i første omgang fokuseret vores placeringer så tæt som muligt på for eksempel elevatorer, så man nemt kan finde en basiskortstander, når man ankommer til stationen med en elevator, siger Eva Lind." Øj, nej, ikke på mange S-togs-stationer, tværtimod? https://www.tv2kosmopol.dk/metropolen/basiskortet-skulle-gore-det-nemt-nu-star-passagererne-i-ko-01708

bettina@mastodon.nuB svuorela@helvede.netS torbeni@mastodon.socialT 3 Replies Last reply
    0
    • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu

#Basiskort "- Vi har i første omgang fokuseret vores placeringer så tæt som muligt på for eksempel elevatorer, så man nemt kan finde en basiskortstander, når man ankommer til stationen med en elevator, siger Eva Lind." Øj, nej, ikke på mange S-togs-stationer, tværtimod? https://www.tv2kosmopol.dk/metropolen/basiskortet-skulle-gore-det-nemt-nu-star-passagererne-i-ko-01708

bettina@mastodon.nu
      wrote sidst redigeret af

#Basiskort Nu læser jeg, at hun er chef for metroselskabet, og dermed ikke udtaler sig på vegne af S-tog... og så tænker jeg: Hvorfor i hede hule h..... har de ikke den samme strategi? For S-tog placerer netop IKKE standerne ved elevatorerne. Men bortset fra det: Der mangler standere. Der skal være en ved hver udgang inkl. elevatorer. Og så skal det også være nemt at skifte forbindelse uden næsten at forlade perronen for at tjekke ind og ud. Og hvorfor skal man i øvrigt det mellem forbindelser..

1 Reply Last reply
      0

svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
        svuorela@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@bettina På mange metrostationer er basiskortstanderen på "mellemetagen" ved rulletrappen ned til perronen. Og rulletrappen op fra perronen kommer op meget tæt ved ind/udgangen.

bettina@mastodon.nuB 1 Reply Last reply
        0
        • svuorela@helvede.netS svuorela@helvede.net

@bettina På mange metrostationer er basiskortstanderen på "mellemetagen" ved rulletrappen ned til perronen. Og rulletrappen op fra perronen kommer op meget tæt ved ind/udgangen.

bettina@mastodon.nu
          wrote sidst redigeret af

@svuorela Det hjælper mig ikke særligt meget, når jeg er på cykel. Men jeg må så sige at de få metrostationer, hvor jeg har haft cyklen med, der har standeren netop været placeret ved elevatoren, så det var fint. Det var på S-togs-perronerne, jeg har måttet styrte rundt med cyklen for at tjekke ind og ud.

svuorela@helvede.netS 1 Reply Last reply
          0

@svuorela Det hjælper mig ikke særligt meget, når jeg er på cykel. Men jeg må så sige at de få metrostationer, hvor jeg har haft cyklen med, der har standeren netop været placeret ved elevatoren, så det var fint. Det var på S-togs-perronerne, jeg har måttet styrte rundt med cyklen for at tjekke ind og ud.

svuorela@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@bettina ja. Den ved metrosporene er ved elevatoren. Den ved rulletrappen sidder fint til 'check ind' når du skal af sted. Den til 'check ud' sidder frygteligt når du er på vej ud. I hvert fald på nogen metrostationer.

1 Reply Last reply
            1
            0
            • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu shared this topic

torbeni@mastodon.socialT This user is from outside of this forum
              torbeni@mastodon.socialT This user is from outside of this forum
              torbeni@mastodon.social
              wrote sidst redigeret af

@bettina

Da jeg skrev til Metro i juni, var de ikke interesserede i at hjælpe:

Metro Kundeservice kan desværre ikke hjælpe med din henvendelse vedrørende check in standere til Basiskort. Alle henvendelser vedrørende Basiskort skal rettes til Rejsekort Kundecenter på telefon 70 11 33 33. Telefonerne har åbent fra 8.00 til 18.00 på hverdage og fra 10.00 til 15.00 på lørdage. Du kan også skrive til deres kundeservice på www.rejsekort.dk

taf@bsd.networkT 1 Reply Last reply
              0
              • torbeni@mastodon.socialT torbeni@mastodon.social

@bettina

Da jeg skrev til Metro i juni, var de ikke interesserede i at hjælpe:

Metro Kundeservice kan desværre ikke hjælpe med din henvendelse vedrørende check in standere til Basiskort. Alle henvendelser vedrørende Basiskort skal rettes til Rejsekort Kundecenter på telefon 70 11 33 33. Telefonerne har åbent fra 8.00 til 18.00 på hverdage og fra 10.00 til 15.00 på lørdage. Du kan også skrive til deres kundeservice på www.rejsekort.dk

taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
                taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
                taf@bsd.network
                wrote sidst redigeret af

@TorbenI @bettina Jeg har skrevet til Rejsekort Kundecenter om den tåbelige standerplacering på Lyngby Lokal Station, og de henviser til Lokaltog/Movia. Jeg forventer klart at de henviser dig til Metroselskabet hvis du prøver.

Det er nemmere at sende folk i cirkler end at indrømme man med fuldt overlæg generer dem...

1 Reply Last reply
                1
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.