Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Ældre mand i bussen til Ebeltoft har rejst på Basiskort og Flixbusbillet fra Djursland til Nordsjælland.

Ældre mand i bussen til Ebeltoft har rejst på Basiskort og Flixbusbillet fra Djursland til Nordsjælland.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
16 Indlæg 8 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

>han mener selv helt opgivende at han må være tjekket både ud og ind i Århus (altså en slags dobbelt-tap) og fordi man svært kan se, hvad man gør (kortet har fx ikke status på sig), så har han gjort alt i god tro men UX (mit ord) er gået galt.
    Nu ville han bare hjem og betale sin bøde. Jeg kunne ikke helt forklare at han nok også har betalt en billet århus-Kbh, så det burde han tjekke.

Jeg er rasende på hans og alles vegne. Hvad fuck er det vi byder hinanden og især dem uden smartphone!

koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

>jeg kender ham ikke. Jeg er bare sådan en der bliver snakket til når man venter på bus, så nu handlede det om, at han var på vej hjem og glædede sig til det.

Men hold kæft jeg har lyst til at skrive den klage som han virkelig burde sende. Forstår dog også godt at det er uoverskueligt. Så i stedet skriver jeg det lige ned i min lille eksempelsamling ift hvordan digitalt baseret design *virkelig* kræver gode designbeslutninger med øje og øre for marginaliseringer.

pms@cupoftea.socialP oskarkluge@venner.networkO hunspirillen@helvede.netH 3 Replies Last reply
    0

>jeg kender ham ikke. Jeg er bare sådan en der bliver snakket til når man venter på bus, så nu handlede det om, at han var på vej hjem og glædede sig til det.

Men hold kæft jeg har lyst til at skrive den klage som han virkelig burde sende. Forstår dog også godt at det er uoverskueligt. Så i stedet skriver jeg det lige ned i min lille eksempelsamling ift hvordan digitalt baseret design *virkelig* kræver gode designbeslutninger med øje og øre for marginaliseringer.

pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
      pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
      pms@cupoftea.social
      wrote sidst redigeret af

@Koefoed 💔❤️ sommerferiehilsen fra hængekøjen Lone. Du er et godt menneske. Tak for at tage vagten!

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
      0
      • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

@Koefoed 💔❤️ sommerferiehilsen fra hængekøjen Lone. Du er et godt menneske. Tak for at tage vagten!

koefoed@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@pms tak selv. 🧡

1 Reply Last reply
        0

oskarkluge@venner.networkO This user is from outside of this forum
          oskarkluge@venner.networkO This user is from outside of this forum
          oskarkluge@venner.network
          wrote sidst redigeret af

@Koefoed Det lyder virkelig ærgerligt. Basiskortet er en nedgradering på mange punkter ift. rejsekortet synes jeg. Er der nogen der egentlig ved, hvorfor det blev skiftet?

0
          • oskarkluge@venner.networkO oskarkluge@venner.network

@Koefoed Det lyder virkelig ærgerligt. Basiskortet er en nedgradering på mange punkter ift. rejsekortet synes jeg. Er der nogen der egentlig ved, hvorfor det blev skiftet?

koefoed@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@oskarkluge vel for dyrt at vedligeholde.

benjaminlj@virup.socialB 1 Reply Last reply
            0

hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
              hunspirillen@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@Koefoed Jeg tror ikke, man kan lave dobbelt tap. Den er lidt tid om fra man tjekker ud til man kan tjekke ind igen. Den har snarere fejlet check ud i Århus.

0
              • hunspirillen@helvede.netH hunspirillen@helvede.net

@Koefoed Jeg tror ikke, man kan lave dobbelt tap. Den er lidt tid om fra man tjekker ud til man kan tjekke ind igen. Den har snarere fejlet check ud i Århus.

koefoed@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@hunspirillen hvis det havde været en jeg kendte, ville jeg have hjulpet med (foreslået at) få rejsehistorikken. Men vi kan helt sikkert fnyse arrigt i kor af det uanset.

eg0njn@expressional.socialE hunspirillen@helvede.netH 2 Replies Last reply
                0

@hunspirillen hvis det havde været en jeg kendte, ville jeg have hjulpet med (foreslået at) få rejsehistorikken. Men vi kan helt sikkert fnyse arrigt i kor af det uanset.

eg0njn@expressional.socialE This user is from outside of this forum
                  eg0njn@expressional.socialE This user is from outside of this forum
                  eg0njn@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af

@Koefoed @hunspirillen Jamen du forstår ikke hvor besværligt er også at servicere dem der ikke har smartphone. Kan de ikke bare blive hjemme? og hele ideen med det, var jo at vi skulle tørre udgiften til infrastrukturen af på kunderne. #Sarcasm

hunspirillen@helvede.netH 1 Reply Last reply
                  0

@oskarkluge vel for dyrt at vedligeholde.

benjaminlj@virup.socialB This user is from outside of this forum
                    benjaminlj@virup.socialB This user is from outside of this forum
                    benjaminlj@virup.social
                    wrote sidst redigeret af

@Koefoed @oskarkluge de har sagt at det er en sikkerheds ting. At hardwaren i de gamle standere ikke kan følge med i den nye tech. Jeg tror bestemt at det er dyrere at skifte til de nye standere end at vedligeholde de gamle.

svuorela@helvede.netS 1 Reply Last reply
                    0
                    • benjaminlj@virup.socialB benjaminlj@virup.social

@Koefoed @oskarkluge de har sagt at det er en sikkerheds ting. At hardwaren i de gamle standere ikke kan følge med i den nye tech. Jeg tror bestemt at det er dyrere at skifte til de nye standere end at vedligeholde de gamle.

svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
                      svuorela@helvede.netS This user is from outside of this forum
                      svuorela@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af

@benjaminlj @Koefoed @oskarkluge det er mere en tilgængelighedsting end sikkerhedsting. De gamle standere både software og hardware er end of life så standerne skal skiftes.
                      At det så er noget klamp de har udskiftet det med er en helt anden snak.

1 Reply Last reply
                      0
                      • eg0njn@expressional.socialE eg0njn@expressional.social

@Koefoed @hunspirillen Jamen du forstår ikke hvor besværligt er også at servicere dem der ikke har smartphone. Kan de ikke bare blive hjemme? og hele ideen med det, var jo at vi skulle tørre udgiften til infrastrukturen af på kunderne. #Sarcasm

hunspirillen@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af

@Eg0nJN @Koefoed Tror ikke det handler om at det er besværligt, men om at med smartphone kan ansvaret for at systemet fungerer tørres på kunden.

1 Reply Last reply
                        0

hunspirillen@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af

@Koefoed Jeg er imponeret over hvor meget du får hjulpet både din mor og andre. Jeg kæmpede desparat for at holde næsen ovenvande og løse bare de mest presserende ting for min far de sidste år han levede.

ondekvinde@helvede.netO 1 Reply Last reply
                          0
                          • hunspirillen@helvede.netH hunspirillen@helvede.net

@Koefoed Jeg er imponeret over hvor meget du får hjulpet både din mor og andre. Jeg kæmpede desparat for at holde næsen ovenvande og løse bare de mest presserende ting for min far de sidste år han levede.

ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                            ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
                            ondekvinde@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af

@hunspirillen @Koefoed Det er jeg også 🧡

0
                            • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

@hunspirillen @Koefoed Det er jeg også 🧡

koefoed@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af

@ondekvinde @hunspirillen ham i bussen hjalp jeg netop ikke (men ville godt have kunnet skrive en vred klage på den tid busturen tager).
                              Men tak, modtaget med glæde.

1 Reply Last reply
                              0
                              Svar
                              • Svar som emne
                              Login for at svare
                              • Ældste til nyeste
                              • Nyeste til ældste
                              • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.