Efter kl 18 må alle holde her, så længe de lader bilen op, er det sådan det skal forstås?
-
Efter kl 18 må alle holde her, så længe de lader bilen op, er det sådan det skal forstås? Har man ikke p-tilladelse, så skal man fjerne bilen inden kl 7, og har man p-tilladelse så kan man holde her til kl 11?
Vi har ikke p-tilladelse. -
Efter kl 18 må alle holde her, så længe de lader bilen op, er det sådan det skal forstås? Har man ikke p-tilladelse, så skal man fjerne bilen inden kl 7, og har man p-tilladelse så kan man holde her til kl 11?
Vi har ikke p-tilladelse.@Koefoed Jeg kan simpelhen ikke gennemskue om det "og" betyder at biler der holder der skal overholde både parkeringsskive og parkeringstilladelse eller om det betyder at både biler de har parkeringsskive og biler der har parkeringstilladelse må holde der.
Men efter klokken 18 er parkeringsskiven korrekt hvis den er sat til klokken 7 og så må man holde der til klokken 11.
Hvad man så gør med en automatisk p-skive man ikke selv kan sætte frem, er også ubekendt.
-
Vi har ikke p-tilladelse.@Koefoed er det ikke også noget med at 'under opladning' betyder 'lader aktivt op' og ikke bare 'er sat til ladestander og er nu færdigopladet'
-
Vi har ikke p-tilladelse.@Koefoed Hmm, jeg vil nu tro at man skal have P-tilladelse altid og have stikket i. Og at man normalt kun må holde i 4 timer, men at hvis man kommer efter 18, så skal man ikke flytte bilen om natten, men først kl 11.
-
@Koefoed Jeg kan simpelhen ikke gennemskue om det "og" betyder at biler der holder der skal overholde både parkeringsskive og parkeringstilladelse eller om det betyder at både biler de har parkeringsskive og biler der har parkeringstilladelse må holde der.
Men efter klokken 18 er parkeringsskiven korrekt hvis den er sat til klokken 7 og så må man holde der til klokken 11.
Hvad man så gør med en automatisk p-skive man ikke selv kan sætte frem, er også ubekendt.
-
-
@Koefoed Hmm, jeg vil nu tro at man skal have P-tilladelse altid og have stikket i. Og at man normalt kun må holde i 4 timer, men at hvis man kommer efter 18, så skal man ikke flytte bilen om natten, men først kl 11.
@sorenhave men så burde man have skrevet: på denne plads skal du altid have en parkeringstilladelse. Kl 7-18 må du kun holde her i 4t, kl 18-7 må du holde her indtil kl 7, uanset hvornår du parkerede bilen. Har du sat din p-skive må du holde her til kl 11.
-
-
@sorenhave men så burde man have skrevet: på denne plads skal du altid have en parkeringstilladelse. Kl 7-18 må du kun holde her i 4t, kl 18-7 må du holde her indtil kl 7, uanset hvornår du parkerede bilen. Har du sat din p-skive må du holde her til kl 11.
@Koefoed Måske har du ret. Men better safe than sorry tænker jeg.
-
@Koefoed Måske har du ret. Men better safe than sorry tænker jeg.
@sorenhave de lever af at folk misforstår deres skilte. Måske skriver jeg og spørger dem. Det er fandeme et skidt skilt.
-
Vi har ikke p-tilladelse.@Koefoed ja det er rigtigt.
Sætter du den til opladning efter kl. 18 og ikke har P tilladelse, så skal den fjernes senest kl. 7 -
@Koefoed ja det er rigtigt.
Sætter du den til opladning efter kl. 18 og ikke har P tilladelse, så skal den fjernes senest kl. 7@Koefoed nej sorry.
Du skal uanset hvad have parkeringstilladelse, for at måtte holde der. -
@Koefoed nej sorry.
Du skal uanset hvad have parkeringstilladelse, for at måtte holde der.@Nadia det er et virkelig elendigt skilt. Og det er garanteret med vilje.
-
@Nadia det er et virkelig elendigt skilt. Og det er garanteret med vilje.
@Koefoed helt sikkert