Der er kommet ny fairphone i dag.
-
Der er kommet ny fairphone i dag. Den er fin og har indbygget en fokus knap. Men husk at den mest miljøvenlige telefon du kan få, er den du har i din lomme. #fairphone
-
Der er kommet ny fairphone i dag. Den er fin og har indbygget en fokus knap. Men husk at den mest miljøvenlige telefon du kan få, er den du har i din lomme. #fairphone
@davsebamse Min plan er, at når min nuværende opgiver ævred, så kan det bliver en refurbed mobil med /e/os - med lidt held kan det så blive den nye fairphone
.
Har du haft mulighed for at se den, selv?
-
@davsebamse Min plan er, at når min nuværende opgiver ævred, så kan det bliver en refurbed mobil med /e/os - med lidt held kan det så blive den nye fairphone
.
Har du haft mulighed for at se den, selv?
Jeg holder stædigt fast i min Fairphone 4, men synes det er lidt ærgerligt at de bliver nødt til at lave nye så ofte ...
Jeg ville gerne have at de fokuserede mere på at holde de gamle gode.
Men jeg vil også gerne have at de er konkurrencedygtige, så det er svært! -
Jeg holder stædigt fast i min Fairphone 4, men synes det er lidt ærgerligt at de bliver nødt til at lave nye så ofte ...
Jeg ville gerne have at de fokuserede mere på at holde de gamle gode.
Men jeg vil også gerne have at de er konkurrencedygtige, så det er svært!@folfdk @davsebamse Jeg har overhovedet ikke fulgt med - hvornår kom 4eren ud?
-
@folfdk @davsebamse Jeg har overhovedet ikke fulgt med - hvornår kom 4eren ud?
30 september 2021 kom Fairphone 4, kan jeg huske helt præcist i min hjerne uden overhovedet at kigge på f.eks
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fairphone
Cc: @davsebamse