Man ved man har fundet den rigtige partner når vi kan lide hver vores slags lakridser i Skippermix-poserne ♥️
-
Man ved man har fundet den rigtige partner når vi kan lide hver vores slags lakridser i Skippermix-poserne
️
@tanyakaroli
Ville have været svært at bære hvis den konflikt pludseligt dukkede op nu -
Man ved man har fundet den rigtige partner når vi kan lide hver vores slags lakridser i Skippermix-poserne
️
@tanyakaroli min bedste teori om hvorfor i alverden BedreHalvdel og jeg har holdt sammen i 20+ år er, at vi kan enes om en slikpose.
(Jeg kan spise ca 5 stk og han kan spise resten)
-
@tanyakaroli
Ville have været svært at bære hvis den konflikt pludseligt dukkede op nu@notsoloud ja, ikke godt. Til gengæld perfekt at intet går til spilde
-
@tanyakaroli min bedste teori om hvorfor i alverden BedreHalvdel og jeg har holdt sammen i 20+ år er, at vi kan enes om en slikpose.
(Jeg kan spise ca 5 stk og han kan spise resten)
@Koefoed det er han sikkert ganske godt tilfreds med
-
@Koefoed det er han sikkert ganske godt tilfreds med
@tanyakaroli det er vi egentlig begge. Heldigvis. Jeg gider ikke mere end nogle få. Men det er nok helt sandt at hvis jeg også spiste slik som slik, så havde vi flere slåskampe
-
️
@tanyakaroli Hvem får bamserne?!
-
@tanyakaroli Hvem får bamserne?!
@tofticles YngsteSøn (jeg tager dem kun hvis der slet ikke er andet - jeg er selv til flag og klokker).
-
@tofticles YngsteSøn (jeg tager dem kun hvis der slet ikke er andet - jeg er selv til flag og klokker).
@tanyakaroli De er jo suverænt de bedste!
-
@tanyakaroli De er jo suverænt de bedste!
@tofticles synes nogen!
-
@tofticles synes nogen!
@tanyakaroli Vi må bare konkludere at Skipper Mix er fantastiske at dele
.
-
@tanyakaroli Vi må bare konkludere at Skipper Mix er fantastiske at dele
.
@tofticles nemlig!