En lille dråbe blod af Christoffer Carlsson er endnu en af hans fine fortidstunge krimier.
-
En lille dråbe blod af Christoffer Carlsson er endnu en af hans fine fortidstunge krimier. Der er et eller andet uafklaret for svenskerne med deres SÄPO-fortid, for det er ikke den første svenske krimi, der kredser om 50'ernes kommunistfrygt/medhold, angiveri, uopklarede mord på hemmelige agenter, infiltrationer og arkiver, der først senere bliver åbnet. Således også denne, som trækker tråde til et måske/måske ikke selvmord i nutiden. #fredagsbog
-
En lille dråbe blod af Christoffer Carlsson er endnu en af hans fine fortidstunge krimier. Der er et eller andet uafklaret for svenskerne med deres SÄPO-fortid, for det er ikke den første svenske krimi, der kredser om 50'ernes kommunistfrygt/medhold, angiveri, uopklarede mord på hemmelige agenter, infiltrationer og arkiver, der først senere bliver åbnet. Således også denne, som trækker tråde til et måske/måske ikke selvmord i nutiden. #fredagsbog
I øvrigt indeholder bogen denne ordveksling
:
"Hvad læser Måns i grunden?”
“Økonomi. Det er derfor, han er understimuleret.” -
I øvrigt indeholder bogen denne ordveksling
:
"Hvad læser Måns i grunden?”
“Økonomi. Det er derfor, han er understimuleret.”@Camlarsch Jeg identificerer mig rigtig meget med Måns... 🤪
-
@Camlarsch Jeg identificerer mig rigtig meget med Måns... 🤪
@tofticles Hahah, du må lige proppe dig med noget ikke-økonomisk.
-
@tofticles Hahah, du må lige proppe dig med noget ikke-økonomisk.
@Camlarsch Det er virkelig sundt for mig at have @svedigtype i mit liv
.
-
@Camlarsch Det er virkelig sundt for mig at have @svedigtype i mit liv
.
@tofticles Et på flere planer #matchmadeinhell 🫶