Der findes helt sikkert et eller andet smart de her kan bruges til.
-
Der findes helt sikkert et eller andet smart de her kan bruges til. Måske noget med funktionsnedsættelser.
Personligt kan jeg ikke komme i tanke om noget værre end at rende rundt med sådan en ring. Hvad er det for nogle psykopater der har behov for at tracke sig selv, dag og nat?
-
Der findes helt sikkert et eller andet smart de her kan bruges til. Måske noget med funktionsnedsættelser.
Personligt kan jeg ikke komme i tanke om noget værre end at rende rundt med sådan en ring. Hvad er det for nogle psykopater der har behov for at tracke sig selv, dag og nat?
@Em_Jay Og så er der mareridtsbrændstof, når batteriet fejler og begynder at udvide sig.. imens man har den på..
-
@Em_Jay Og så er der mareridtsbrændstof, når batteriet fejler og begynder at udvide sig.. imens man har den på..
@tofticles ... er det en ting dee sker?!
-
@tofticles ... er det en ting dee sker?!
@Em_Jay Det er jo lithium-ion batterier, så det -kan- ske - jeg har set et opslag om det, men ikke sikker på om det var legit. Ej heller om batterierne er store nok til at det kommer forbi at den trykker ubehageligt.
EDIT: Fandt lige et link: https://9to5google.com/2025/09/29/swollen-galaxy-ring-battery/