Mig: [sidder og researcher, har fået en ny ide til tekstudtræk fra PDF]
-
Et eller andet i min hjerne: "Hey, du kunne købe en theremin! Eller, var der ikke noget med at du så et theremin-byggesæt engang?"
Mig: "SERIØST, WTF?"
-
Et eller andet i min hjerne: "Hey, du kunne købe en theremin! Eller, var der ikke noget med at du så et theremin-byggesæt engang?"
Mig: "SERIØST, WTF?"
@infonauten Jeg har tit tanken: "Jeg burde ikke have adgang til voksenpenge..."
-
@infonauten Jeg har tit tanken: "Jeg burde ikke have adgang til voksenpenge..."
@tofticles Åh ja, om end jeg bilder mig selv ind at jeg har fået mere selvindsigt hen over årene, 20-something Ulf med nutid-Ulfs penge ville bare have været grimt på alle måder.
-
@tofticles Åh ja, om end jeg bilder mig selv ind at jeg har fået mere selvindsigt hen over årene, 20-something Ulf med nutid-Ulfs penge ville bare have været grimt på alle måder.
@tofticles (ikke at jeg er rig eller noget, men der er alligevel forskel til mit SU-modtagende fortids-jeg)
-
@tofticles (ikke at jeg er rig eller noget, men der er alligevel forskel til mit SU-modtagende fortids-jeg)
@infonauten Altså jeg sukker jo efter de enhjørninge-futsko, @svedigtype sendte billeder af tidligere i dag...
Jeg kan vist ikke påberåbe mig nogen former for selvindsigt...
-
@infonauten Altså jeg sukker jo efter de enhjørninge-futsko, @svedigtype sendte billeder af tidligere i dag...
Jeg kan vist ikke påberåbe mig nogen former for selvindsigt...
@tofticles @svedigtype et er fornuft og selvindsigt, et andet er enhjørnings-futsko, som selvsagt trumfer det meste.
-
@tofticles @svedigtype et er fornuft og selvindsigt, et andet er enhjørnings-futsko, som selvsagt trumfer det meste.
@infonauten @svedigtype Det er sandheden - og shit, hvor er de fine!!
-
@infonauten @svedigtype Det er sandheden - og shit, hvor er de fine!!
@tofticles @svedigtype vi er nogen, der ikke har set dem. Nævner det bare.
-
@tofticles @svedigtype vi er nogen, der ikke har set dem. Nævner det bare.
@infonauten @svedigtype Hovsa.
-
@tofticles @svedigtype jamensgudaforpokker!