Den seneste vibe-hype er åbenbart at smide alle strukturerede data-formater ud med badevandet og erstatte dem med adhoc-formater der er optimeret efter at minimere antal "tokens".
-
Den seneste vibe-hype er åbenbart at smide alle strukturerede data-formater ud med badevandet og erstatte dem med adhoc-formater der er optimeret efter at minimere antal "tokens".
Hold kæft hvor bliver jeg træt...
Jeg er sikker på at de fleste af de forslag til formater jeg har set er fuldstændig underspecificerede og umulige at parse i praksis.
Men fsck det, de skal alligevel kun fortolkes af en LLM og den er ligeglad.
-
Jeg er sikker på at de fleste af de forslag til formater jeg har set er fuldstændig underspecificerede og umulige at parse i praksis.
Men fsck det, de skal alligevel kun fortolkes af en LLM og den er ligeglad.
@pmakholm Det svarer lidt til lige at konvertere dit .bmp til .gif før du sender det til OCR...
EDIT: Skamstøtte over min elendige hukommelse - der skulle have stået .jpg - ikke .gif.
-
@pmakholm Det svarer lidt til lige at konvertere dit .bmp til .gif før du sender det til OCR...
EDIT: Skamstøtte over min elendige hukommelse - der skulle have stået .jpg - ikke .gif.
@tofticles Gif er i det mindste lossless, hvis jeg lige husker rigtigt.
-
@tofticles Gif er i det mindste lossless, hvis jeg lige husker rigtigt.
@pmakholm Argh - jeg skulle have skrevet .jpg - min fejl. Det var netop lossy der var min pointe - jeg lader mit indlæg stå som en skamstøtte.
-
@tofticles @pmakholm Hvornår mon den første compiler, der bare er tre LLM'er i en trenchcoat, dukker op?
*dukker sig*
-
@tofticles @pmakholm Hvornår mon den første compiler, der bare er tre LLM'er i en trenchcoat, dukker op?
*dukker sig*
-
*dukker sig*
@nerdd Der kan i hvert fald ikke gå lang tid indtil nogen hyper et programmeringssprog optimeret efter antallet af tokens.
No more curly brackets.
-
@nerdd Der kan i hvert fald ikke gå lang tid indtil nogen hyper et programmeringssprog optimeret efter antallet af tokens.
No more curly brackets.
-
@tofticles Det var den joke, jeg ikke turde skrive...
-
-
@pmakholm Nu er det @tofticles’s tur til at dukke sig.
-
@pmakholm Nu er det @tofticles’s tur til at dukke sig.
-
@tofticles Nogle ønsker bare at se verden brænde

-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@tofticles Nogle ønsker bare at se verden brænde

@nerdd Det er da efterhånden en tiltalende tanke...
-
@nerdd Det er da efterhånden en tiltalende tanke...
@pmakholm Så er det godt, at både @tofticles og jeg kan bære ved til bålet

-
@pmakholm Så er det godt, at både @tofticles og jeg kan bære ved til bålet

-
@tofticles Fedt! Jeg har ingen uddannelse i den slags. Til gengæld har jeg 12 år som aktiv spejder i bagagen, så jeg ved lidt om at lave bål

-
@tofticles Fedt! Jeg har ingen uddannelse i den slags. Til gengæld har jeg 12 år som aktiv spejder i bagagen, så jeg ved lidt om at lave bål