Inspireret af @tofticles som skrev en opskrift ned til @lottelythje , det skulle jo prøves!
-
Inspireret af @tofticles som skrev en opskrift ned til @lottelythje , det skulle jo prøves!
-
-
@tofticles
Der blev ikke sagt nej til anden omgang!Men lidt for meget dej øverst (fik den lagt dobbelt hele vejen) og for meget fyld. Jo .. for meget fyld

Men det er ganske små ting jeg vil ændre.
Næste gang vil jeg skrive ned præcis hvad der kommer i og hvordan.
Jeg smeltede smørret til dejen og bagte lidt længere end din opskriftCc @lottelythje
-
@tofticles
Der blev ikke sagt nej til anden omgang!Men lidt for meget dej øverst (fik den lagt dobbelt hele vejen) og for meget fyld. Jo .. for meget fyld

Men det er ganske små ting jeg vil ændre.
Næste gang vil jeg skrive ned præcis hvad der kommer i og hvordan.
Jeg smeltede smørret til dejen og bagte lidt længere end din opskriftCc @lottelythje
Kagerulle'de du den før pensling? Det kan løse problemet med for meget dej og for meget fyld - og gør at den bager hurtigere, så den bliver mere luftig
.EDIT: Og når man smelter smøret, så kommer man meget nemt til at bruge for meget mel - hvilket også giver ekstra (tung) dej.