Nå ja, i dag er det præcis 1 år siden at vi flyttede.
-
Nå ja, i dag er det præcis 1 år siden at vi flyttede. Det er stadigvæk helt perfekt og noget af det bedste som vi har gjort i nyere tid. Jeg er så glad for vores liv her.
@infonauten Hurra!
Og hvor var det godt, at I fik solgt det hus. -
Nej nej, Alex sagde maks tre uger, og Alex har altid ret (har jeg lært et eller andet sted)
@folfdk Du har sikkert lært det af Alex, og så må det jo passe... @infonauten @holsta
-
Nå ja, i dag er det præcis 1 år siden at vi flyttede. Det er stadigvæk helt perfekt og noget af det bedste som vi har gjort i nyere tid. Jeg er så glad for vores liv her.
@infonauten Den rigtige bolig, der passer til ens liv *her og nu* er så vigtig.
Så gratulerer på dagen! (Eller dagen efter.)
-
@infonauten ja når man først har besluttet at skulle videre bliver det først rigtig godt når det sker.
Min ene nabo fik solgt i efteråret med overtagelse her til den første maj efter at have været klar til at komme videre i nogle år.
(Det svære var her var ikke at komme af med huset men at finde det rigtige at komme videre til; der var nogle meget specifikke krav som dog gav rigtig god mening)Det bliver spændende med en ny nabo.
-
@infonauten ja når man først har besluttet at skulle videre bliver det først rigtig godt når det sker.
Min ene nabo fik solgt i efteråret med overtagelse her til den første maj efter at have været klar til at komme videre i nogle år.
(Det svære var her var ikke at komme af med huset men at finde det rigtige at komme videre til; der var nogle meget specifikke krav som dog gav rigtig god mening)Det bliver spændende med en ny nabo.
@svuorela det er altid spændende med ny nabo.

-
@svuorela det er altid spændende med ny nabo.

@infonauten ja. Det er et par med to drenge. Deres store omkring samme størrelse som vores lille.
Jeg har snakket moren en enkelt gang og faren skulle være fra lokalområdet og aktiv i den lokale fodboldklub.
Det bliver forhåbentlig godt -
I dag fejret med pizza fra samme sted som den dag hvor vi flyttede (det er ret godt, ægte italiensk) og rødvin fra den lokale vinhandel. Så er vi klar til et år til.
-
I dag fejret med pizza fra samme sted som den dag hvor vi flyttede (det er ret godt, ægte italiensk) og rødvin fra den lokale vinhandel. Så er vi klar til et år til.
@infonauten det lyder som en god aften

-
@infonauten det lyder som en god aften

@tryberg jeg klager bestemt ikke

-
@infonauten Nu bliver jeg lidt nysgerrig, fordi vi fik pizza i forgårs som var sådan rigtig italiensk pizza... Deler vi pizzasnedker? (Vores er Della Nonna)
-
@infonauten Nu bliver jeg lidt nysgerrig, fordi vi fik pizza i forgårs som var sådan rigtig italiensk pizza... Deler vi pizzasnedker? (Vores er Della Nonna)
@tofticles Della Nonna er også godt, vores er Rosticceria.