Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.
-
@infonauten 🥳 🥳 🥤 🥤

@aj42 vasså dér, fætter Adam!
-
@aj42 vasså dér, fætter Adam!
@infonauten Nemlig! Fætter Ulf! 🥳

-
Nogle gange tænker jeg på det her sted som en kæmpe familiefest, hvor jeg er blevet sat ved børnebordet med alle mine cool og sære fætre og kusiner.
Det er et meget godt billede!

-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
@infonauten Ja, sgu

-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@infonauten
Er man med i familien når lan ikke er på helvede?
Er jeg så den nørdede fætter på data.coop? -
Det er et meget godt billede!

@folfdk @infonauten Jeg ville ønske jeg havde det på den måde. Jeg hader familiefester og jeg har ikke noget at snakke med mine måske 15 fætre og kusiner om. Hvis jeg overhovedet kan høre, hvad de siger i et støjfyldt lokale, synes de bare jeg er mærkelig. Det fede for mig ved at være her er at jeg kan slippe ud af den sociale interaktion lige så hurtigt som jeg gik ind i den.
-
@infonauten
Er man med i familien når lan ikke er på helvede?
Er jeg så den nørdede fætter på data.coop?@alf149 "det her sted" er nok mest ment som fediverset

-
@folfdk @infonauten Jeg ville ønske jeg havde det på den måde. Jeg hader familiefester og jeg har ikke noget at snakke med mine måske 15 fætre og kusiner om. Hvis jeg overhovedet kan høre, hvad de siger i et støjfyldt lokale, synes de bare jeg er mærkelig. Det fede for mig ved at være her er at jeg kan slippe ud af den sociale interaktion lige så hurtigt som jeg gik ind i den.
@hunspirillen @folfdk åh, mit toot handlede ikke om IRL familiefester, mere sådan et platonisk ideal.
-
@hunspirillen @folfdk åh, mit toot handlede ikke om IRL familiefester, mere sådan et platonisk ideal.
@infonauten @folfdk Så kan jeg måske godt forstå det. Og man kan gå rundt og lytte engang imellem uden at sige noget hele tiden.
-
@infonauten Det er her nede vi har småkagerne
. -
@infonauten Det er her nede vi har småkagerne
."Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?
-
"Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?
@folfdk @infonauten 100p - det er her den slags (gode) ideer udspringer
. -
"Hernede"? Snakker vi stadig buttcoin området?
-
N niels@social.data.coop shared this topic
-
@infonauten Nemlig! Fætter Ulf! 🥳

@infonauten jeg tænker at vi på Børnebordet
️ må få serveret nogle sjove retter og drikkevarer. Bare Fordi! -
@folfdk @infonauten 100p - det er her den slags (gode) ideer udspringer
.@folfdk @infonauten @tofticles Jeg har lige bagt, så jeg smugler cookies med og deler dem rundt under bordet…
-
@folfdk @infonauten @tofticles Jeg har lige bagt, så jeg smugler cookies med og deler dem rundt under bordet…
@SorenMRiis @folfdk @infonauten @tofticles
Jeg tager pruttepuden med - mit bidrag til festen