Lille pige i toget: “jeg er Svampebob, men han bliver angrebet af bier [højfrekvent hvinelyd]”
-
Lille dreng i toget: “(ord på tysk) [højfrekvent hvinelyd]”
Der må godt gå et par år inden jeg bliver bedsteforælder.
-
@fanden jeg er nogle gange af den overbevisning at livet er ét langt deja vu.
-
Og altså - sur gammel mand-advarsel - hvad SKER der for at folk bare hører / ser ting på deres telefon med lyden ud i rummet? Nej, jeg er ikke interesseret i at høre på din tik tok / lortemusik. Få dig nogle høretelefoner, der fulgte garanteret nogen med din telefon, brug dem. Røv.
(jeg er så gammel nok til at synes det er VILDT grænseoverskridede at folk har telefonsamtaler i offentligheden)
@infonauten Dengang jeg ofte kørte med tog til arbejde havde jeg virkelig lyst til at altid have en håndfuld discounthovedtelefoner fra Tiger med mig på farten. Ikke til mig selv, men til at dele ud til padder, der ser nyheder eller hører musik over højttaler.
-
@fanden jeg er nogle gange af den overbevisning at livet er ét langt deja vu.
@infonauten Det har du sagt før, ja.
-
Og altså - sur gammel mand-advarsel - hvad SKER der for at folk bare hører / ser ting på deres telefon med lyden ud i rummet? Nej, jeg er ikke interesseret i at høre på din tik tok / lortemusik. Få dig nogle høretelefoner, der fulgte garanteret nogen med din telefon, brug dem. Røv.
(jeg er så gammel nok til at synes det er VILDT grænseoverskridede at folk har telefonsamtaler i offentligheden)
Og nu jeg er i gang: vi har stillekupéer, jeg ville gerne betale ekstra for en lugtfri kupé. Ingen stinkende energidrikke, ingen fast food-hørm, ingen tårefremkaldende parfume.
-
@infonauten Det har du sagt før, ja.
-
Og nu jeg er i gang: vi har stillekupéer, jeg ville gerne betale ekstra for en lugtfri kupé. Ingen stinkende energidrikke, ingen fast food-hørm, ingen tårefremkaldende parfume.
@infonauten Og ingen folk der sidder og gestikulerer vildt til hinanden for at omgå taleforbuddet. Det hele burde for øvrigt gælde i stillekupeen. Stille for alle sanser.
-
@infonauten Det lyder bekendt. Har du sagt det før?
-
@infonauten @infonauten Det har du sagt før, ja.
-
@infonauten Jeg læser lige at Count Binface har det på hans politiske program at alle der hører høj musik i offentligheden uden hørebøffer bliver automatisk værnepligtige
.