Dagens (tilbagevendende) kæledyrsirritation*:
-
Dæ æ jo int så månne såm komme frå Samsø, sån li som a ka kåm i tank åm, ja så æ det nåk kunj @mrtn
@CarstenBoll @infonauten @tofticles hæls dæ øve
-
@CarstenBoll @infonauten @tofticles hæls dæ øve
A hå nå int sån planlawt å ta dæ øve li mæ de føst, men dæ komme wol ei tur hen øve høsti.
De minne mæ om, a hå faktisk tow bøvve hjæm i reoli åm samsk, ujgyvve engång i firsårne - det æ no sårn ret sjow å løs i dåm i sik hwodanj de stave på samsk.
-
Dagens (tilbagevendende) kæledyrsaversion*:
Hvem fuck er det der bliver ved med at lave (nye) dårlige datovælgere på hjemmesider?
Giv mig et fucking tekstfelt istedet for:
- at jeg skal klikke firehundrede gange for at nå tilbage til min (fiktive) fødselsdag
- mutantkvajepadder, det er meget få af jeres brugere der er født dags dato, så mon ikke det er en dårlig default.-grouf-
*ToftyNuDansk for 'pet peeve'
@tofticles Der må gerne være begge dele. Både et tekstfelt og en kalender man kan trykke i.
-
@tofticles Du kan få et interaktivt solsystem i stedet

https://goulartnogueira.github.io/BadUI/ScientificDatePicker/
@nerdd @tofticles
Lol den er fed, som en joke. -
@nerdd @tofticles
Lol den er fed, som en joke.@alf149 @tofticles Ja, det var også den, der fik mig til at grine højest af eksemplerne på denne side.
-
@tofticles Der må gerne være begge dele. Både et tekstfelt og en kalender man kan trykke i.
@hunspirillen Enig, men hvis der er begge dele, skal de være sammenkoblet på en fornuftig måde - og kalenderen skal være brugbar i forhold til hurtigt at kunne skifte langt frem og tilbage i måneder/år/årtier (alt efter hvad det er man skal vælge).
Og hvis der kun er en af delene - så vil jeg gerne bede om tekstfeltet.
-
@hunspirillen Enig, men hvis der er begge dele, skal de være sammenkoblet på en fornuftig måde - og kalenderen skal være brugbar i forhold til hurtigt at kunne skifte langt frem og tilbage i måneder/år/årtier (alt efter hvad det er man skal vælge).
Og hvis der kun er en af delene - så vil jeg gerne bede om tekstfeltet.
@tofticles Med et klart defineret format så man ikke skal gætte
-
@tofticles Med et klart defineret format så man ikke skal gætte
@hunspirillen Enig! En simpel placeholder/input skabelon med yyyy-mm-dd i.
-
Dagens (tilbagevendende) kæledyrsaversion*:
Hvem fuck er det der bliver ved med at lave (nye) dårlige datovælgere på hjemmesider?
Giv mig et fucking tekstfelt istedet for:
- at jeg skal klikke firehundrede gange for at nå tilbage til min (fiktive) fødselsdag
- mutantkvajepadder, det er meget få af jeres brugere der er født dags dato, så mon ikke det er en dårlig default.-grouf-
*ToftyNuDansk for 'pet peeve'
Jeg skulle for nylig udfylde en oversigt over hvornår/hvilke ansættelser jeg har haft, så jeg kan anciennitets bestemmes.
Jeg har tidligere startet en stilling, hvor jeg kom fra to deltids stillinger (fordi forskning og fondsmidler osv).
Kunne det lade sig gøre at definere to jobs med samme slut dato?
Næ, det kunne det ikke

-
Jeg skulle for nylig udfylde en oversigt over hvornår/hvilke ansættelser jeg har haft, så jeg kan anciennitets bestemmes.
Jeg har tidligere startet en stilling, hvor jeg kom fra to deltids stillinger (fordi forskning og fondsmidler osv).
Kunne det lade sig gøre at definere to jobs med samme slut dato?
Næ, det kunne det ikke

@folfdk Jeg har oplevet -så- mange eksempler, hvor der ikke er tænkt/testet forbi de allersimpleste eksempler på virkeligheden
."Hvad?! Du stoppede midt i en måned?! Det har vi aldrig hørt om..."