Nu kom jeg lige til at tænke på brugernavne (af forskellige årsager) men kom til at skrive forkert.
-
@folfdk For at holde mig on brand må jeg vælge "Souffle du Diable" fra vores hedengangne, lokale burgermekkas menu.
"Hamburgaren som gud glömde, vitlöksmarinerade auberginer, chili, sucuk & husets whiskysås" — til deres vegetariske version var pølseskiverne vist erstattede med plantebaseret bacon? Eller var det krydderstegte champignon?
-
Uh! Den var god!
@folfdk Jeg ved ikke, hvor det kom fra, der var bare et godt flow

-
@folfdk Well, jeg er heller ikke helt svensk, så det passer jo meget fint

-
Nu kom jeg lige til at tænke på brugernavne (af forskellige årsager) men kom til at skrive forkert.
Altså burger, ikke bruger..
Så:
Hvad ville dit burgernavn være?
@folfdk Det modsatte af en Winner Burger.
-
Så:
@folfdk Et eller andet fortænkt, overkompliceret og prætentiøst, med et navn der ikke skræmmer folk væk. En Østermarie Special med rillette af røget and, soya-marinerede æggeblommer, friterede løgringe i tempura, friske ærteskud og en hjemmerørt ramsløgsmayonnaise?
-
@folfdk Et eller andet fortænkt, overkompliceret og prætentiøst, med et navn der ikke skræmmer folk væk. En Østermarie Special med rillette af røget and, soya-marinerede æggeblommer, friterede løgringe i tempura, friske ærteskud og en hjemmerørt ramsløgsmayonnaise?
@SorenMRiis @folfdk den må man prøve en dag
-
Så:
@folfdk Mit burgernavn ville være: "Hvad ønskebrønden gemte" med tanke på min temmelig tilfældigt sammensatte krop
. -
Det lyder jo fantastisk!
-
@folfdk Mit burgernavn ville være: "Hvad ønskebrønden gemte" med tanke på min temmelig tilfældigt sammensatte krop
.Hmm, ikke helt så indbydende som nogle af de andres navne

-
Hmm, ikke helt så indbydende som nogle af de andres navne

@folfdk My work is done, here!

-
@folfdk My work is done, here!

@tofticles @folfdk Jeg holder regelmæssigt “Sørens ønskebrønd”, når jeg er alene hjemme. Alt godt fra fryser og grøntsagsskuffe vendt i en dej og kastet i en gryde olie. Og så dyppelse efter hvad jeg lige føler for den aften!