Efter et lille sammenstød, som fik mig til at tænke lidt over min medietilstedeværelse, har jeg holdt 14 dages pause fra Mastodon.
-
wrote for 21 dage siden sidst redigeret af
Efter et lille sammenstød, som fik mig til at tænke lidt over min medietilstedeværelse, har jeg holdt 14 dages pause fra Mastodon. Det var egentlig dejligt, men jeg har også savnet det lidt.
-
Efter et lille sammenstød, som fik mig til at tænke lidt over min medietilstedeværelse, har jeg holdt 14 dages pause fra Mastodon. Det var egentlig dejligt, men jeg har også savnet det lidt.
wrote for 21 dage siden sidst redigeret af@tokeriis Nogle gange trænger man til at kalibrere om. Det er meget sundt, tænker jeg. Vi har jo alle øjeblikke, hvor vi ikke heeelt er den bedste udgave af os selv
-
@tokeriis Nogle gange trænger man til at kalibrere om. Det er meget sundt, tænker jeg. Vi har jo alle øjeblikke, hvor vi ikke heeelt er den bedste udgave af os selv
wrote for 21 dage siden sidst redigeret afDette indlæg er slettet! -
wrote for 15 dage siden sidst redigeret af@tokeriis synes nok her havde været lidt stille
-
@tokeriis synes nok her havde været lidt stille
wrote for 15 dage siden sidst redigeret af@fideldonson Jeg forsøger at støje lidt mindre…